آتش سوزی گسترده انبار فرش در خیابان مصطفی خمینی بدون بروز خسارت جانی مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی بروز آتش سوزی در انبار فرش و تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 7:51 صبح امروز سه شنبه آتش نشانان ایستگاه های 4، 3، 91، 67، 21، 1 و گروه امداد و نجات 1 را به همراه گروه هزمت، خودروی بالابر، 3 خودروی حامل دستگاه های تنفسی و تشک نجات به محل حادثه در خیابان مصطفی خمینی نرسیده به خیابان مولوی بن بست صنی حضرت اعزام کرد.

مهدی داوری، معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان قدیمی ساخت به مساحت 600 متر مربع با سقف شیروانی فلزی دیده می شد که درون آن تعداد زیادی موکت و فرش به صورت غیر اصولی انبار شده بود.

او گفت: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ایمنی و بستن دستگاه های تنفسی وارد محل آتش سوزی شده و پس از تقسیم شدن به چند گروه از جهات مختلف وارد انبار شدند و پس از یافتن کانون آتش سوزی در اقدامی همزمان شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به قسمت های دیگر انبار جلوگیری کردند.

داوری گفت: آتش نشانان به سرعت خود را به پشت بام و سقف شیروانی رسانده و با بکارگیری تجهیزات مخصوص قسمت هایی از سقف را برش داده و عملیات تخلیه دود را از درون انبار انجام دادند.

او گفت: خوشبختانه با عملیات دقیق و سریع آتش نشانان از گسترش آتش سوزی و خسارت مالی بیشتر به انبار فرش جلوگیری شد و این عملیات بدون بروز خسارت جانی مهار و خاموش شد.

کارشناسان علت یابی منطقه 5 عملیات از هم اکنون سرگرم بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند.
46282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاج ممد A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    خیلی خفن بود باید میدید فکر کنم 30 40 تا ماشین اتش نشانی اومده بود خدای دم اتش نشان ها گرم خیلی وجود دارند . در ضمن این را هم بگم شغل فرش فروشی خیلی پر سود حدود 300 درصد سود داره پس خیلی غصه نخورید