۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز: ۲۳ میلیون قلم داروی قاچاق، تقلبی و ترکیبی در کرج، کشف شد، این داروها بیشتر مربوط به زنان، کودکان، پوست، نیروزا و ... بوده است.

سحر عادل - خبرآنلاین البرز:«مسلم عادلی» افزود: تیم بازرسی متشكل از نمایندگان اماکن نیروی انتظامی، بازرسی اصناف، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی البرز با نماینده دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف، با انجام کارهای اطلاعاتی دو سوله کارگاهی را که به محل دپوی داروهای غیر مجاز تبدیل شده بود، شناسایی و اقدام به توقیف و ضبط کالاهای غیر مجاز نمودند.

وی گفت: با چندین هفته کار کارشناسی و اطلاع موثق از وجود کارگاهی در منطقه پیشاهنگی کرج که اقدام به تهیه شربت تریاک تقلبی و سایر داروهای ترکیبی تقلبی با استفاده از داروهای قاچاق و تاریخ گذشته می كرد، ۲۶ فروردین، ساعت ۱۲ تیم بازرسی مرکب از نمایندگان اماکن نیروی انتظامی، بازرسی اصناف، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی البرز با نماینده دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز از محل بازدید و پس از بررسی داروها و اقلام موجود در دو سوله کارگاهی كالاهاي غير مجاز كشف و ضبط شدند.

اين مسئول افزود: این شرکت غیر مجاز با نام مشخص با ترکیب انواع داروهای تقلبی، قاچاق و تاریخ گذشته و عرضه آن در قالب معجون های مختلف یا داروهای ترک اعتیاد به خصوص " متادون " تقلبی با سلامتی و جان مردم به خاطر منافع و سودهای کلان باد آورده بازی کرده است.

عادلي با اشاره به اينكه داروها ۲۳ میلیون قلم کالااست، گفت:این داروها عمدتا داروهای مربوط به زنان، کودکان و پوست و سایر داروهای ترکیبی تقلبی در موضوع رفع ریزش مو، ترک اعتیاد، تقویت قوای جنسی ، نیرو زا، است.

وی افزود:حجم این داروها به اندازه ای بود که در سه کامیون ده تن بارگیری و تحویل کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برای تفکیک نهایی شد.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =