قلعه‌نویی: کارم خیلی ارزشمند است/با چنگ و دندان استقلال را حفظ کردیم

سرمربی باشگاه استقلال می‌گوید تیمش مشکلات زیادی داشته، ولی او و همکارانش صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند و این تیم را با چنگ و دندان در کورس قهرمانی حفظ کرده‌اند.

ایسنا نوشت؛ امیر قلعه‌نویی با بیان این که تیمش هفت ماه است که پولی دریافت نکرده، گفت: «مشکلات مالی استقلال یکی از مسایلی است که در نتیجه‌ نگرفتن ما موثر بوده. مگر من بدم می‌آید که بازیکن خوب بگیریم. باشگاه مشکل مالی دارد و دلیل آن بحث واگذاری است. پولی در باشگاه نیست و با وجود تلاش‌های افشارزاده و هیات مدیره خیلی از مشکلات هم‌چنان پا برجاست. با این حال ما با چنگ و دندان سعی کرده‌ایم تیم را حفظ کنیم و این نکته به نظرم خیلی ارزشمند است.»

او ادامه داد: «ما هفت ماه است که با سیلی صورتمان را سرخ نگه داشته‌ایم و همان طور که گفتم مشکلات زیادی داریم. الان انتهای فصل است و بازیکن به ما می‌گوید که 50 درصد پولم را نگرفته‌ام. اگر هم ببریم قرار نیست پاداشی داده شود، پس با چه انگیزه‌ای بازی کنیم. از سویی دیگر ما در 20 روز تنها با هفت بازیکن تمرین کرده‌ایم. این مسائل باید دیده شود. البته نقدها ارزشمند است و من به آنها احترام می‌گذارم. با این حال ما تا آخرین روز تلاشمان را می‌کنیم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =