ملی پوش تیم ملی دو و میدانی کشورمان نامه ای خطاب به رئیس فدراسیونش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپیده توکلی ملی پوش تیم دو و میدانی کشورمان در نامه ای به رئیس فدراسیون دو و میدانی گلایه های خود را مطرح کرد. او در این نامه که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد نوشت:

سلام آقای کیهانی.

دلم میخواهد چند کلامی با شما و مردم درد و دل کنم.

یادتان هست چند وقت پیش در جلسه ای از من پرسیدید که آیا می توانم سهمیه بگیرم و من هم گفتم با توجه به ورودی ها سخت است احتمالا نمی توانم؟! 

یادتان هست صادقانه گفتم نه؟

دلم میخواست روی  آنانی که واقعا شانس دارند سرمایه گذاری شود، تا برای کشورم افتخار بیافرینند و تیم کشورم در المپیک با تمام توان حاضر شود.

اما حالا که خوب فکر می کنم باخودم می گویم همیشه هم صداقت خوب نیست، فرق من با هم نوعانم در تیم ملی چیست؟ با آنهایی که خودشان هم می دانند سهمیه المپیک برایشان رویایی بیش نیست.

در دوره ای که کمتر کسی حمایتمان میکند، و خودمان باید با پول تو جیبی مان برای خودمان پیشرفت و ترقی را جستجو کنیم، انتظاراتم از شما که تصمیم گیرنده ی اصلی هستید غیر معقولانه نیست واقعا.

من یک دختر ایرانی ام، سالها برای ایران دویده ام، پرتاب کرده ام، و بالاتر از همه پریده ام،دلم برای پرچم و کشورم می تپد، من هم حق دارم بعد از سالها رنج تمرین و پوشیدن پیراهن عزیز تیم ملی کشورم، شرایط تمرینی خوب،حمايت روحی و امکانات سخت افزاری معقول را بخواهم.

شاید خودتان هم می دانید  که شانس کسب سهمیه برای همه ی ما در بخش بانوان در یک سطح است!

پس چرا باید دیگران در مسابقات مختلف شرکت کنند و بهترین امکانات در حد توان فدراسیون در اختیارشان باشد و من در خانه باشم و با اندکی امکانات تمرین کنم و دلم هم شکسته باشد؟!

چرا در مسابقات جایزه بزرگ،رشته ی من جزو مسابقه نبود؟! ما که در این ماده استعدادهای خوبی داریم.

چرا؟! واقعا چرا؟!

حالا اما یادم باشد دیگر صادق نباشم، گاهی دروغ بگویم و گاهی خودم را بیشتر از آنی که هستم نشان بدهم!

شاید بشود آنچه باید بشود.



41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =