۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
با عکاسان برگزیده یک جشنواره آشنا شوید

آثار نهایی بخش عکس سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر اعلام دبیر اجرایی بخش عکس این جشنواره از میان دو هزار و 227 قطعه عکس ارسالی به دبیرخانه شامل 398 اثر در بخش تک عکس و یک‌ هزار و 874 اثر در بخش مجموعه، هیئت انتخاب و داوران شامل مسعود زنده‌روح کرمانی، شهاب‌الدین عادل و داریوش محمدخانی بعد از جلسه‌ای که بیش از هفت ساعت ادامه داشت، 26 فریم را در بخش تک عکس و 11 مجموعه را انتخاب کردند.

عکاسان آثار نهایی به این شرح معرفی شدند:

تک عکس؛ امیر عابدین‌پور، امیر خلوصی، امیر سرایی‌مقدم، آرمان تیموری، اشکان قاطان، فرخ زمانی، مهناز شفیعی، حمید علیزاده، مهدی فلاخویی، محمد خیاطی، محمدصادق رضایی، مرتضی نورمحمدی، امید پورآذر، پویا طالبی، رسول پورپیرعلی، سعید اسکندرزاده و سیدمهدی امیری.

مجموعه عکس؛ بهروز مرادی، عرفان سامان‌فر، مجید ریاحی، مسعود احمدزاده مطلق، محمد آزادی احمدآبادی، امید پورآذر، پویا طالبی و همچنین موسسه طرح خیال که با مجموعه عکسی که جمعی از عکاسان صنعتی به نام‌های افشین بختیار، افشین شاهرودی، امیرعلی جوادیان، داریوش کیانی، جواد پورسعید، جواد سیدی، محید پناهی‌جو، مرضیه عیوطین، مرضیه خرسند، محمدمهدی رحیمیان، سعید منزه و ساسان ابری در آن نقش داشته‌اند با عنوان «نگاهی دیگر به عسلویه» در جشنواره حضور دارند.

این آثار در قالب نمایشگاهی در طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و در هر بخش نیز سه اثر به‌عنوان برگزیده معرفی خواهد شد.

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد بود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =