۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۶

ایران نوشت: یک نوجوان 13 ساله عصر جمعه در رودخانه هراز در حوالی شهرستان آمل و یک دختر و پدر در آب‌های ساحلی دریای خزر در شهرستان محمود آباد جان باختند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل دراین باره گفت: قربانی عصر جمعه رودخانه هراز نوجوان 13 ساله تهرانی بود که در حدفاصل منطقه «وانا » به داخل رودخانه افتاد و غرق شد.جمشید نیکزاد افزود: عرفان صالح آبادی هنگام استراحت خانواده اش، رو به روی پمپ بنزین وانا به داخل رودخانه افتاد.وی ادامه داد: با تماس خانواده این نوجوان برای درخواست کمک، بلافاصله نیروهای امداد و نجات پایگاه جاده‌ای کهرود به محل حادثه رفته و پس از تلاش یک ساعته امدادگران و عوامل دهیاری وانا و مأموران نیروی انتظامی، جسد نوجوان بخت برگشته را بعد از تونل وانا از آب بیرون کشیدند.
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: هر هفته در روزهای تعطیل، بسیاری از خانواده‌ها از جمله افراد غیر بومی تا چند قدمی رودخانه هراز بساط استراحت و دورهمی‌شان را پهن می‌کنند که متأسفانه دراین میان به علت سهل‌انگاری‌ها شاهد برخی حوادث ناگوارهستیم.در همین حال منابع مردمی از غرق شدن یک دختر و پدرش در آب‌های ساحلی شهرستان محمود آباد و در محدوده اجرای طرح سالم‌سازی دریا خبر دادند. این دو نفر در محدوده طرح سالم‌سازی دریا که توسط ساکنان محلی طرح پشت سپاه نامیده می‌شود، غرق شدند.بر اساس این گزارش، دختر 13 ساله تهرانی به نام «فائزه» در این منطقه وارد آب شد که به علت ناآشنایی با فن شنا درحال غرق شدن بود که پدرش به نام یوسف به کمکش رفت.پدر فداکار پیش از اینکه بتواند دخترش را نجات دهد در آب غرق شد و جان باخت. ناجیان غریق هم پیکر بی جان پدرودختر را به ساحل برگرداندند.جسد این دختر و پدر تهرانی تحویل پزشکی قانونی شد.

2317

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    2 0
    طرح سالم سازي كه بايد نجات غريق داشته باشه پس چطور كسي نبوده نجاتشون بده؟
  • بی نام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    3 0
    یعنی محدوده سالم سازی دریا نجات غریق نداشته؟؟