انتخاب دوباره محمد بنا به عنوان سرمربی کشتی فرنگی؛ مهمترین خبر روز گذشته ورزش ایران بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد بنا روز گذشته بعد از جلسه ای که با رسول خادم داشت، به عنوان سرمربی تیم ملی کشی فرنگی معرفی شد.
این انتصاب، نظرات گوناگونی را در بر داشت. خبرآنلاین در 2 مطلب جداگانه از کاربران خود خواست تا در این مورد نظر خود را اعلام کنند. کاربران در این 2 خبر: «نظر شما درباره این عکس چیست؟ / محمد بنا و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد» نظر خود در مورد این انتصاب را از جهات گوناگون اعلام کرده‌اند که در ادامه این نظرات را مطالعه می‌کنید.
همانطور که پیشبینی می شد، اکثر قریب به اتفاق کاربران با انتخاب محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی موافق بودند. عده‌ای حتی از این انتخاب خوشحال بوند و با نظراتی همچون: «خوش آمدی آقای خاص»، «قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک سال2016 را تبریک میگم.»، «بیارم ناپلئونی ره ؟»، «اقای محمدبنا واقعا مرد بزرگی هست و به نظر من فدراسیون کشتی کار درستی انجام داد چون اقای بنا کننده این کار است سرمربی تیم ملی باید اندازه سرمربیگری باشه که اقای بنا تو این اندازه هست اون نابغه دنیاست.»، «ملوانِ کِشتی نجات کشتی.»، «سلطان کشتی فرنگی از بازگشتت خیلی خوشحالیم دلمون برای سکوهای اول تمام تورنمنتهای کشتی فرنگی تنگ شده»، «مرد شماره یک کشتی فرنگی بازگشت» و «حجازی کشتی,,, درضمن از کل دنیا پیشنهاد کار داشت با رقمهای نجومی,,, بدون منت....» خوشحالی خود را ابراز کرده اند.
تعداد خیلی زیادی از کاربران هم موافق انتخاب بنا بودند. آن ها هم مانند کاربرانی که از آن ها یاد شد، از این انتخاب خوشحال بودند. البته این تعداد کاربران، او را مرد بزرگی هم می‌دانند و به همین جهت موفقیت او را تضمین شد. آن‌ها در نظرات خود از وطن پرستی و مدیریت قوی او نوشته‌اند: «محمد بنا یک مرد فکور و فهمیده که سنجیده رفتار میکنه. .بعد از برکناری سکوت کرد و دخالت نکرد چون سرنوشت تیمی که نفر اولش حسن بابک بوده رو میدونسته و صبر کرد تا به همه ثابت بشه که حسن بابک خیلی کوچیک تر از محمد بناست.»، «مردی که باید قدرش و بیشتر دونست ،آقای خاص کشتی جهان،مو رینی وو ی کشتی،کسی که باید سالها م بی کشتی فرنگی بمونه از روسها یاد بگیریم قدر مربی رو بدونیم.»، «این مرد بزرگ کشتی فرنگی را به اوج قدرت و عظمت وجایگاه صدر کشتی دنیا می رساند.»، «وطن پرست: يادتون نره چه پيشنهادهايي رو رد كرد، كاربلد: كدوم كشتي گيرش تو مسابقات كم آورده، مظهر اعتماد به نفس :قيافه خودشو و شاگرداشو تو مسابقات ببينين، واقعا خاصي آقاي "خاص"»
البته در این بین بودند کاربرانی که با انتصاب بنا چندان هم موافق نبودند. آن ها قهر کردن بنا را دلیلی بر ضعف او می‌دانستند و به نظرشان چنین مردی به درد کشتی فرنگی نمی‌خورد. این کاربران که در برخی نظرات خود حتی حمله شخصی به این مربی کرده اند، نوشته اند: «بُت ساخته شده توسط مردم»، «طبل توخالی.شخصیت بیمار»، «این نظر را برای آیندگان میزارم....مطمئن باشید تیم با این آقا به نتیجه نمیرسه» و «کسی که ناز دارد به درد کشتی نمی خورد».
این ها نظرات کاربران خبرآنلاین بود که خواندید. نظراتی تایید شده که ذیل همان اخبار لینک شده در بالا می‌توانید آن ها را بخوانید. محمد بنا، چهره جنحجالی کشتی ایران است که باید عملکردش را دید. در هر صورت امیدی که در بین مردم دیده می‌شود، نشان از آن دارد که این مرد، گزینه اول مردم بوده است.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    15 1
    آفرین بر استاد