درخشان: مستحق باخت نبودیم/ در مورد کروش حرف بدی نزدم؛ فقط پرسیدم چرا به عراق باختیم

حمید درخشان گفت که پرسپولیس در مسابقه با ذوب‌آهن سوار بر بازی بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس پس از شكست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: «ما در نیمه دوم بهتر از ذوب‌آهن بازی كردیم و فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم. تیمی كه فرصت از دست می‌دهد غافلگیر می‌شود و ذوب‌آهن از فرصتی كه به دست آورد به گل رسید. ما مستحق باخت نبودیم. نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم ولی داوری هم در این بازی بی‌تاثیر نبود. ما در تعطیلات تمرینات سختی را گذراندیم. بازیكنان سنگین بودند. در كل ما سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم.»
درخشان در پاسخ به این سوال كه چرا تمركز خود را به جای پرسپولیس، روی تیم ملی گذاشته گفت:«من به تیم ملی زیاد توجه نمی‌كردم. فقط بعد از باخت با عراق در این مورد حرف زدم. بحث خاصی هم مطرح نكردم. من فقط گفتم چرا بازی را واگذار كردیم. تمركز من روی پرسپولیس بود.»
او در پاسخ به این سوال كه آیا كروش باید در تیم ملی بماند؟ گفت: «من تصمیم گیرنده نیستم. كمیته فنی فدراسیون فوتبال در این مورد تصمیم می‌گیرد. مردم دوست دارند كروش بماند و من هم خوشحال می شوم او بماند و به تیم ملی كمك كند. هر كسی حق دارد نظر خودش را بدهد. من هم در مورد كروش نظر خاصی ندادم. به عنوان یك ملی‌پوش سابق حق دارم كه از یك مربی خارجی بپرسم چرا به عراق باخته‌ایم. من غیر از این سوال، چیز خاصی نگفتم و بی احترامی هم نكردم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =