فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اطلاعات انجام اقدامات تروریستی را جبهه النصره تامین کرده و موشک‌ها را رژیم صهیونیستی پرتاب می‌کند، گفت: هدف از این کار این است تا از این طریق مقاومت اسلامی را تضعیف کنند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم پس از حضور در مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه و شهدای دیگر خط مقاومت که در دفتر حزب الله تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: رژیم صهیونیستی از سال 1982 که به لبنان حمله کرد در این خیال بود که بقایای مقاومت فلسطین را نابود کرده و به دریا می‌ریزد بنابراین در همین راستا دست به اقدامات تروریستی می‌زد ولی تا امروز همه این اقدامات منجر به تولد حزب الله شده است.

به گزارش ایسنا ، او گفت: در طی 2 تا 3 سال اخیر به اسم حمایت از آزادی و دموکراسی تروریست‌های تکفیری را در منطقه تسلیح کرده‌اند و دولت‌های مرتجع منطقه نیز در یک جبهه علیه مقاومت اسلامی قرار گرفته‌اند و مقاومت اسلامی نیز در جولان همزمان با تروریست‌های النصره و سربازان اسرائیلی مبارزه می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اطلاعات را النصره داده و موشک‌ها را رژیم صهیونیستی شلیک می‌کند گفت: هدف اصلی همه آن‌ها تضعیف مقاومت اسلامی است ولی آن‌ها هرگز به این هدف دست نخواهند یافت.

احمدی مقدم در پاسخ به این سوال که وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان چطور است؟ خاطرنشان کرد: ما از وضعیت سیستان و بلوچستان رضایت داریم و گروهی که طی دو تا سه سال اخیر بیش از 20 مورد ترور را طراحی و اجرا کرده‌ بودند توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند که این امر نشان دهنده موثربودن تلاش‌ها برای برقراری امنیت است.

وی ادامه داد: این درحالی است که سرویس ‌های بیگانه در آن سوی مرزها حضور دارند و دولت پاکستان هم می‌گوید قادر به کنترل آن‌ها نیست. پس ما مرزبان هر دو کشور هستیم.

فرمانده ناجا با اشاره به تحرکات تروریستی در گذشته افزود: زمانی تحرکات تروریستی آن‌ها در دارزین کرمان بود و امروز که به مرزهای شرقی رسیده است که این نشان می‌دهد تلاش برای عقب زدن آن‌ها موفق بوده است.

تا پایان سال آینده مرزهای سیستان و بلوچستان به وضعیت مطلوب می‌رسد
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تا پایان سال آینده مرزهای سیستان و بلوچستان به وضعیت مطلوب خواهد رسید اظهارکرد: در حال حاضر هم برنامه‌هایی توسط سپاه و ناجا در دست اجراست.

او در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با بودجه مرزبانی گفت: اعتبارات مرزی فقط برای استقرار در مرز نیست و مربوط به امکانات رفاهی، وسایل الکترونیکی، برق و به بسیاری دیگر از موارد است و طی چند برنامه قرار است بهبود یابد.

احمدی مقدم در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با آخرین خبرها از پیگیری پرونده‌های اسیدپاشی اصفهان نیز گفت: خبر جدیدی در این رابطه نداریم.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    1 2
    با توجه به تحولات منطقه،انسداد مرز هاي شرقي ضروريست