راکب متخلف، موتور سیکلت را به آتش کشید و فرار کرد

مهر نوشت:

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت: راکب متخلف پس از درخواست پلیس جهت ارائه مدارک، موتور سیکلت خود را به آتش کشید.

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: هنگامی که پلیس راهور آستانه اشرفیه از راکب متخلف موتور سیکلت درخواست مدارک کرد وی که فاقد مدارک اصلی موتور سیکلت بود با بیرون کشیدن شلینگ موتور خود، آن را به آتش کشید.

سرهنگ منوچهر محبوبی افزود: این حادثه عصر امروز در خیابان اصلی شهر و جلوی بانک ملت مرکزی به وقوع پیوست وپس از حضور ماموران آتش نشانی در محل و اطفای حریق، فرد نامبرده متواری شد.

وی توضیح داد: پس از تحقیقات به عمل آمده و بررسی موضوع، فرد راکب شناسایی و برای انگیزه به آتش کشیدن موتور سیکلت خود به نیروی انتظامی فراخوانده شد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    17 7
    دوست داشته موتورش را آتیش بزنه.ماله خودشه اختیارش روداره
  • بی نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    22 3
    دمش گرم
  • بی نام A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    16 1
    این چه تیتریه ...موتور سوار متخلف . اینقدر به این موتورسوارا گیر میدن و موتوراشونو میگیرن میبرن پارکینگ این بدبخت هم حتما بهش گیر دادن برای بار چندم بنده خدا اعصابش خورد شده گفته دیگه موتور نمیخآام موتورو اتیش زده رفته من نمیدونم اگه موتور سوار خلاف میکنه چرا موتورش و میبرن پارکینگ خوب چرا جریمش نمیکنن پس پلاک موتور واسه چیه اگه ماشین سوارم گواهینامه و مدارک نداشته باشه ماشینشو میبرن پارکینگ یا جریمش میکنن...........
  • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    2 1
    نشانه گیر دادن الکی ماموران به قشر ضعیف و بدبخته اصولا از راکب معلومه هدفش ویراژه یا وسیله زندگی اش است قطعا این فرد نوع دومه مواظب باشید اه مظلوم روزی دامن ادم میگیره