مدیرعامل تامین اجتماعی: دولت میزان عیدی مستمری بگیران را اعلام کند، همین ماه می پردازیم

ایرنا نوشت:

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی مستمری بگیران این سازمان پس از اعلام میزان آن از سوی دولت تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

«سیدتقی نوربخش» گفت: به همین منظور رقم یک هزار و 300 میلیارد تومان برای پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی در نظر گرفته شده و در صورتی که دولت رقم آن را همین امروز هم مشخص کند، ما مشکلی برای پرداخت آن نداریم.

او گفت: هنوز رقم عیدی مستمری بگیران از سوی دولت تعیین نشده است و به محض اطلاع از این موضوع ما نسبت به پرداخت آن اقدام می کنیم.


نوربخش با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و معیشت بازنشستگان جزو وظایف اصلی ماست، گفت: در حال حاضر دو میلیون و 300 هزار مستمری بگیر اصلی و چهار میلیون و 800 هزار با افراد تبعی آن تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.

او گفت: ما برای رفاه حال مستمری بگیران از جمله بازنشستگان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم به طوری که در سال 93 و در حد مقدورات میزان مستمری ااین افراد 25 درصد افزایش یافت.

او ادامه داد: همچنین موضوع بیمه تکمیلی آنها نیز کمک هایی شد و حق خواروبار و مسکن این افراد را نیز به دو برابر افزایش دادیم.

نوربخش بودجه سال 94 سازمان تامین اجتماعی را 57 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در این بودجه نیز توجه ویژه ای به بحث مستمری بگیران به ویژه در حوزه درمان این افراد در سازمان شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سعی خواهیم کرد با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 100 درصد خدمات درمانی به مستمری بگیران در مراکز تحت قراردادمان رایگان شود.

نوربخش ادامه داد: این خدمات در بخش بستری بدون پرداخت وجه از سوی مستمری بگیران رایگان خواهد شد که به همین منظور منابع مورد نیاز آن نیز در بودجه سازمان تامین اجتماعی دیده شده است.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    20 3
    خوب باید ام بدی یه بازنشسته 30 سال یا چند سال کار کرده هر ماه پول کسر کردن ازش بیمه واریز کرده تا آینده داشته باشه لطفا با منت پول مردم و حق مردم و بهشون ندین خوب حقه خودشونه باید هم بدین وظیفتونه آقایون از خود راضی به فکر افزایش حقوق مستمری بگیر و کارگران باشین بجای این حرفای چرت و پرت
  • گوهر A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 5
    خواهشمندم حقوق تامین اجتماعی مثل کشوری ها مساوی بین بچه ها تقسیم بشه.چون مردهای دو زنه که فوت میکنند بیشتر حقوق به بچه های داده میشود که پدر و مادر شان فوت کرده و فرزند دیگر از زن دوم بدبخت میشود.چون حقوق کمی به او تعلق میگیرد.ایا این عدالت است.خواهش میکنم این قانون را عوض کنید.
  • بی نام RO ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    8 2
    مگر بازنشستگی جقدرحقوق میدهد که بین این همه ادم تقسیم شود
  • بی نام A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    4 5
    این بی عدالتی را بردا رید حقوق پدرم که فوت شده ما بین دو خواهر طلاق گرفته شده نصف بشه خدایی با 440000 هزار تومان چطور زندگی کنم شما بگید چون من عاجزم لا اقل به هر نفر حقوق کا مل بدن بخدا به تمام مقدسات قصم دچار سو تعذیه شدیم