باشگاه خبرنگاران نوشت: آتش‌نشانان پس از 11 روز هنوز موفق نشده اند جسد آخرین قربانی حادثه شهران را به خانواده‌اش تحویل دهند.

آتش‌نشانان همچنان در تلاش هستند تا جسد محسن نوروزی را از زیر خروارها خاک بیرون کشیده و به خانواده اش تحویل دهند.

نیروهای امداد با استفاده از لوله صنعتی قصد دارند تا آخرین قربانی حادثه شهران را که در انفجار خط لوله گاز بلوار کوهسار در تونل مترو در حال ساخت آبشناسان مدفون شده بود، بیرون بیاورند.



به گفته خانواده محسن نوروزی آخرین قربانی این حادثه از روز گذشته جسد محسن پیدا شده و روند انتقال آن به بیرون از تونل به کندی صورت می گیرد.

محسن نوروزی راننده لودر پیمانکار مترو شهرداری تهران است که ضمن کار در تونل در حال احداث آبشناسان پس از وقوع انفجار خط لوله گاز بلوار کوهسار مدفون شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    2 0
    چقدر پيشرفته ياد زنداني هايي افتادم كه با قاشق تونل فرار مي كندند . احسنت شما ديگه نياز به پشرفت نداريد عالم به روزكار هستيد
  • ناشناس IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    3 0
    تاسف بار تر از کشته شدن این زحمت کشان، اینکه هیچ مسئولی استعفا نداد. هیچ مسئولی ناراحت نشد. هیچ مسئولی گریه نکرد. هیچ مسئولی پیگیر نشد. هیچ مسئولی پیدا نشد. پس معلوم میشود که این حفاری هیچ مسئولی نداشته و کارگران برای بازی داشتن زمین میکندن. بناربراین نباید هیچ مسئولی را نگران کرد و بازخواست کرد. آخه مسئولین بیکار نیستن که. همشون کار دارن.