سال گذشته (میلادی) یک مادر کرد برای پیدا کردن فرزند اسیرش به قرار گاه داعش در شهر موصل رفته است.

رهبران داعش در قرار گاه از این زن به گرمی پذیرایی می کنند و به این بهانه که از راه دور و درازی آمده است برای او آب و غذا می آورند.جزییات را اینجا ببینید.

روزنامه حریت ترکیه نوشت: یک شبه نظامی کرد عراقی تبار مدعی شده است که گروه داعش سال گذشته در موصل جسد یک اسیر کرد پیشمرگه را به مادرش که برای یافتن او از روستایی نزدیک به موصل رفته بود، خورانده است.جزئیات را اینجا ببینید.

پرسپولیس ایران در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند به مصاف بنیادکار رفت.این بازی از گروه اول این رقابت ها برگزار شد.پرسپولیس در هفته اول این بازی ها در یک بازی یک طرفه و زیبا در تهران، لخویای پر ستاره را با 3 گل بدرقه کرد و با 3 امتیاز پای به این بازی گذاشت. اینجا را ببینید.

فرهاد مجیدی با رای شرکت کنندگان در نظرسنجی استقلال ، محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال شد.جزییات را اینجا ببینید.

مخاطبان خبرآنلاین در نظرسنجی چهره سال سیاسی خبرآنلاین شرکت کردند. امسال نيز اين نظرسنجي از روز شنبه برگزار شده است و تا کنون نزديک به 1000 نفر نظر خود را به صورت کامنت ارائه کرده اند.اینجا را ببینید.

دو سه روز بیشتر از نظرسنجی گروه اقتصادی خبرآنلاین برای انتخاب چهره اقتصاد سال 1393 نگذشته است. در این نظرسنجی علی طیب‌نیا در رقابت با محمود احمدی‌نژاد است؛ اگرچه بیشترین انتخاب کاربران خبرآنلاین برای چهره سال احمدی‌نژاد است و طیب‌نیا در مقام بعدی قرار دارد.اینجا را ببینید.

بررسی‌ها از آمار منتشر شده در دو گزارش، رتبه‌بندی مشاغل برتر در ایران و آمریکا را مشخص کرده است. بر اساس گزارش نخست که پایگاه خبری سی‌.ان‌.ان منتشر کرده است، لیست 100 شغل برتر آمریکا بر اساس عواملی مانند «میزان درآمد»، «رضایتمندی»، «فرصت‌های ترقی»، «استرس ناشی از کار» و «میزان دور کاری» رتبه‌بندی شده است.اینجا را ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =