جنگ داخلی در دنیای ابرقهرمانان مردم را به سینما کشاند

فیلم سینمایی «کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی» در سه روز نخست اکران جهانی به فروش قابل توجه 84 میلیون دلار دست یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محصول مشترک دیزنی و مارول در 38 بازار خارج از آمریکای شمالی اکران شده و در تمام این مناطق صدرنشین فروش است.

دیزنی سال گذشته نیز «انتقام‌جویان : عصر التران» را در زمانی مشابه به بازارهای جهانی عرضه کرد. «عصر التران» در نهایت رکورد فروش فیلم‌های ابرقهرمانی در سطح جهان را به نام خود ثبت کرد. اکران «کاپیتان آمریکا» از جمعه ابتدا در هشت بازار آغاز شد.  

افتتاح این فیلم در بریتانیا و ژاپن نیز با اقبال گستردۀ تماشاگران روبه‌رو بود. به این ترتیب رکورد فروش «عصر التران» با تهدید قدرتمندی روبه‌رو شده است. در مجموع سه روز کره‌جنوبی با 12.6 میلیون دلار صدرنشین بود، و پس از آن مکزیک، بریتانیا و برزیل قرار دارند.

این فیلم تا کنون در 63 درصد از بازارهای بین‌المللی سینمای جهان افتتاح شده و براساس پیش‌بینی‌ها توان فروشی بیش از 200 میلیون دلار در پنج روز نخست اکران در بازارهای بین‌المللی را دارد.

در «کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی» دو ابرقهرمان مارول، مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور و کاپیتان آمریکا با بازی کریس اوانز، رو در روی هم قرار می‌گیرند. در این فیلم برای نخستین بار شاهد حضور تام هالند در نقش مرد عنکبوتی خواهیم بود.

این فیلم ابرقهرمانی پایان هفته آینده در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. پیش‌بینی‌ها از فروش بالای 200 میلیون دلاری این فیلم در افتتاحیه آمریکای شمالی خبر می‌دهد.

منبع : ورایتی / 30 آوریل

58241

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    1 5
    مردم خیلی حرف گوش کن هستند