مشرق نوشت:

اخیراً گفته شده نمایندگانی که به دولت فشار می‌آورند تا یارانه نقدی افراد پردرآمد جامعه را حذف کند، خودشان یارانه دریافت می‌کنند!
 
در همین زمینه جعفر قادری رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در این رابطه به باشگاه خبرنگاران می‌گوید: اخیراً‌ شنیدم که به نمایندگان اتهام می‌زنند و می‌گویند نمایندگانی که معتقدند یارانه افراد پردرآمد حذف شود، خودشان یارانه می‌گیرند.
 
وی می‌افزاید: مطمئن باشید حداقل آن دسته از نمایندگانی که به دولت فشار می‌آورند تا یارانه افراد پردرآمد را حذف کند، یارانه دریافت نمی‌کنند.
 
نماینده مردم شیراز تصریح می‌کند: اگر واقعاً این دسته از نمایندگان یارانه دریافت می‌کردند، دولت حتماً اسامی آن‌ها را اعلام می‌کرد.
 
وی در مورد این که چند درصد از نمایندگان مجلس یارانه دریافت می‌کنند، می‌گوید: در مرحله دوم خوداظهاری برای دریافت یارانه که در دولت یازدهم اتفاق افتاد، بعید می‌دانم کسی از نمایندگان مجلس یارانه بگیرد، حداقل من نشنیدم و ندیدم.
 
قادری تصریح می‌کند: شاید در دولت قبلی که یارانه را پول امام زمان (عج) می‌دانستند، تعدادی از نمایندگان یارانه می‌گرفتند اما در دولت فعلی بعید می‌دانم نماینده‌ای یارانه بگیرد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    4 0
    پارسال گفتند 170 نماينده يارانه بگير داريم. امسال اين رقم چقدر است؟
  • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    4 0
    آقای قادری اینقدرمطمن نباش لطفا ازدولت خواهشمندم اسامی نمایندگانی که یارانه دریافت میکنندمنتشربکنندتا حداقل برای عموم ملت قضیه روشن بشه چون خودنماینده مجلس به نمایندگی ازبقیه همکارانش این درخواست راکرده ولی من حدس میزنم که همشون ممکن دریافت نکنندولی اکثریتشون دریافت میکنند
  • ناشناس IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2 0
    سلام نمایینده عزیز اقای قادری مگر شما در زمان دولت فعلی به مجلس رفتید یا در زمان دولت قبلی تا زمانی که شماها نمایندگان و غیره مشکلات ما مردم را به گردن این و ان میندازید کار ما همیشه لنگ است لنگ میماند این 45000 نوکان هم هیچ دردی از دارا و ندارها دوا نمی کنند به فکر اشتغال ما جواننان باشید تا این و ان را مقصر جلوه داشتن
  • رفتگرازمشهد RO ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    5 0
    یادم می آید آن سال اول یارانه ها یک کیسه برنج مثلا ملحم ده کیلویی هفده هزار تومن بود ولی حالا شصت وپنج هزار تومن یعنی قیمتش سه برابرونیم بیشتر و یارانه ثابت مانده.بقیه اجناس هم همینطور. به قول آقای روحانی که زمان مناظره رئیس جمهوری میگفت الان این یارانه چهل وپنج تومنی پانزده هزار تومن بیشتر ارزش ندارد...من هم باید بگویم خود نماینده های مجلس هم میدانند که با گرفتن این یارانه ی ناچیز خودشان را خراب می کنندقبلا که میگرفتند میدانستند که منفعتی دارد