مهاجم حاشیه ساز زیر حرف هایش زد/خطرناک ترین دشمن پیام صادقیان چه کسی است؟

پیام صادقیان که بارها و بارها اعلام کرد دیگر حاشیه ساز نمی شود دوباره حاشیه سازی کرد تا برانکو هم او را به باشگاه بسپارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیام صادقیان در فصل جاری انواع و اقسام حاشیه سازی ها را داشته و در دوران حضور برانکو هم نتوانست دندان روی جگر بگذارد. هنوز یک هفته از مصاحبه آخر صادقیان نمی گذرد که در آن بارها و بارها گفته بود اشتباه کرده و دیگر نمی خواهد حاشیه سازی کند: «مقصر اصلی فقط خودم هستم اما اینجا خیلی اذیتم كردند. حالا من محروم شدم، مصدوم شدم ولی خودتان هم دیدید و می‌دانید واقعاً خیلی اذیتم كردند. من هم دیگر تحمل این مدل سختی‌ها را ندارم و می‌خواهم دنبال آرامش باشم...»
خط مصاحبه های چند وقت اخیر صادقیان به این شکل بود که «من اشتباه کردم»، «می خواهم بی حاشیه باشم»، «اصلا سمت حاشیه نمی روم» و از این جنس حرف ها. اما دیری نپائید که او تمام این حرف هایش را پس گرفت و دوباره به حاشیه سازی اش ادامه داد. صادقیان که تا چند وقت پیش اعتقاد داشت درخشان با او لج کرده و بارها حاشیه سازی کرد، با حضور برانکوی «مهربان» هم نشان داد مشکلش چیز دیگری است. حالا همه بالاتفاق می گویند این خود صادقیان است که خطرناک ترین دشمنش به حساب می آید و اگر خود او نخواهد-که ظاهرا نمی خواهد-مشکلاتش حل شدنی نیست. علیرضا نیکبخت واحدی ستاره سابق استقلال و پرسپولیس که در دوران بازیگری اش هیچگاه به اندازه صادقیان جنجال ساز نبود، گفت: «اینجور وقت ها خودم آدم از همه مقصرتر است. کاری نمی شود کرد... پیام باید خودش بخواهد.»
صادقیان که تا چند ماه قبل مرد محبوب قرمزها بود و همه تصور می کردند ستاره بزرگی خواهد شد، حالا تبدیل به سوهان اعصاب طرفداران شده است. همان کسانیکه سکوها برایش سوت می کشیدند حالا «هو» می کنند که هر چه زودتر برود.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =