بر طبق گفته معاون درمان وزیر بهداشت، تعرفه‌های درمان 94 حدود 9 درصد افزوده شده است.

بر اساس گفته محمد آقاجانی نرخ ویزیت در بخش دولتی برای پزشکان عمومی 92000 ریال، متخصصین 115000 ریال و فوق تخصص‌ها 138000 ریال و در بخش خصوصی برای پزشکان عمومی 190000 ریال، متخصصین 300000 ریال و پزشکان فوق تخصص 380000 ریال است.

همچنین تعرفه نرخ اقامت در بیمارستان‌های دولتی ( هتلینگ ) 20 درصد افزایش یافته است.

به گفته وی در قالب مصوبه جدید هیئت محترم دولت، میانگین رشد کل تعرفه خدمات پزشکی تنها 9 درصد خواهد بود. 

حال نظر شما به عنوان کسی که از خدمات درمانی در سال جدید استفاده می کنید، در رابطه این افزایش و ارتباط آن با طرح ملی و برنامه های ارتقای سلامت دولت  چیست؟

نظرات خود را به شکل کامنت برای ما ارسال کنید.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 135
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    بنظر من باید معیاری برای تعیین دستمزد یا حق ویزیت هر پزشک وجود داشته باشه یعنی بر اساس رفتار با بیمار، عملکرد و کارایی، بهبود حال بیمار و... بتوان به پزشک نمره داد تا از آن طریق حق ویزیت پزشک مشخص شود اینطوری برخی از پزشکان بد اخلاقی که دقیقه ای 3 بیمار رو ویزیت میکنند سعی میکنند که برای بیمار وقت گذاشته و آداب برخورد با بیمار رو یاد بگیرند
    • اریان IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      124 5
      حرف صحیحی است اما عملی نیست. هر قانونی که تفسیر بردار شد فساد ایجاد میکند.
    • دوست IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      139 4
      هر چقدر دوست دارند تعرفه ها رو ببرن بالا ولی بیمه هم قبول کنه در صد قابل توجهی رو پرداخت کنه باباجان ما کلی پول بیمه میدیم اما هیچ سودی واسمون نداره .من و همسرم کلی پول بیمه دادیم حالا که خانمم بارداره یه بیمارستان دولتی خوب پیدا نمیشه برای زایمان هر بیمارستان دولتی رفتیم از کسانی که ترخیص میشدن سوال میکردیم راجع به اون بیمارستان همه نا راضی بودن. حلا بیریم بیمارستان خصوصی کلی پول هم باید بدیم ؟تعرفه رفته بالا چقدر کیفیت خدمات میره بالا؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      52 10
      مگه مسابقه اشپزي يا خوانندگيه؟
    • ولی غلامی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      43 4
      کاش کیفیت، نحوه برخورد و... شون هم 15 نخواستیم 1 درست بشه
    • علیرضا IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      12 0
      خوب بیماران نباید به پزشکانی که اخلاق و رفتار نامناسبی دارند مراجعه کنند. مشکل از فرهنگ مردم ماست که تصور می کنند هر پزشکی که مطبش شلوغ تر است بهتر است، فکر می کنند اگر فلان پزشک در تلویزیون حاضر می شود یعنی خیلی با تجربه است، در صورتی که اصولا هیچ رابطه مستقیمی بین تجربه و دانش پزشک با حضورش در تلویزیون وجود ندارد. اگر بیماران به پزشکان بی اخلاق مراجعه نکنند درآمدشان کاهش یافته و مجبور می شوند در رویه خود تغییر ایجاد کنند.
    • دكتر كوروش كبير A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      19 19
      ويزيت ارايشگاه و دلاك 20000 تومان است انوقت ويزيت پزشک فوق تخصص با 16 سال درس خوندن اضافه بعد دييلم و پول خرج كردن با مسئوليت در حد جان بيمار 38000 تومان زياده ؟؟؟؟؟؟؟ انتظار داشتيد به اندازه دلاك باشه
    • امیر تبریز اوغلی A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      7 2
      این معیار هم در راستای طرح کاهش معجزه وار شیب تورم هستش
    • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
      4 1
      در فرانسه پزشکان بر اساس امتیاز دهی میزان دارمدشان بالا و پایین میرود و رضایت مندی بیماران و مردم ملاک است.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
      4 4
      پدر من دکتری شیمی داره دو مدرک فوق لیسانس شما حساب کنید چند سال درس خوانده درامدش حداقل یک سی ام تا یک چهلم دوست قدیمشه که پزشکه متخصصه و از پدر من هم کمتر درس خونده پدر من 12 سال درس خونده دوست پزشکش 10 سال حالا شما می گید تعرفه ها را افزایش یافته خوبه
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    حقوق کارگران با توجه به تاوجه به گفته مسئولان دولتی و نرخ تورم 17درصد زیاد شد ولی سیستم درمان چون خیلی فقیر و بیچاره هستند و درآمدشون هم نه از پولدارها تامین میشه و فقرا و کارگران اصلا بیمار نمیشن و چون بخش اسیب پذیر اصلا دکتر نمیرن این افزایش بسیار شایسته هست. در ضمن یادمون نره که اقای جهانگیری طبق بخشنامه ای هرگونه افزایش قیمت در خدمات دولتی رو ممنوع کردند ولی ظاهرا بخش درمان بخش فضایی جامعه هست.
    • خلیل A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      8 0
      خبرا رو خوندی،ولی کامل نخوندی...آقای جهانگیری گفت بدون مجوز و مصوبه کسی حق افزایش قیمت نداره....
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    در میانه سال گذشته نرخ تعرفه ها افزایش بسیاری داشت از صد درصد به بالا، برای بعضی از عمل ها حتی بیش از 300 درصد. در نهایت این افزایش تعرفه ها از جیب مردم پرداخت می شود.چون بیمه ها از خودشون که پول ندارند و همه پولشون رو از جیب مردم میگیرند.چرا یک معلم، یک کارگر باید حقوق 1 میلیونی داشته باشه.اونوقت یک پزشک درآمد چند 10 میلیونی در ماه داشته باشه؟ چرا باید 38 هزار تومانمعادل یک روز درآمد یک کارگر یا معلم باید صرف 5 دقیقه ویزیت شود؟ آیا درآمد 5 دقیقه یک پزشک باید با درآمد یک روز کاری کامل یک کارگر یا معلم برابر باشه؟ عدالت کجاست؟ یک معلم لیسانس 16 سال درس خونده و یک پزشک متخصص 23 سال.یک پزشک کمتر از 2 برابر نسبت بهیک معلم درس خوانده ولی چند 10 برابر یک معلم درآمد داره
    • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      23 48
      زيرا اون متخصصه اون يكي كاركو مثل هم بايد حقوق ؟
    • h IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      عزیزم جلوی هیچ کسو نگرفتن .//برو پزشک شو.والاااا.......واقعا خداییش زحمت تحصیلی سختی درس ها یکیه/اصلا شما اول پزشکی قبول شو بعد بیا با هم حرف بزنیم....
    • بی نام A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      8 4
      پارسال ویزیتها ابتدای سال 20 درصد افزایش پیدا کرد که مصوبه اون هم موجوده. چرا دروغ و هوچی گری؟؟؟
    • حسین US ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      8 9
      دوست عزیز من یک پزشکم با 50 سال سن و نزدیک 18 سال طبابت به سختی دنبال کار هستم و تنها در جنوب کشور توانستم کار مناسب پیدا کنم که انهم بعلت مشکلات فرزندانم دیگر قادر به کار در خارج از تهران نیستم لطفا بفرمایید کجا درآمد چند ده میلیون تومان یک پزشک داره تا من هم از بیکاری در بیایم.
    • پاسخ به h A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      3 2
      به بچه ام خواهم گفت اگر می خواهی به تحصیلت بها دهند و پول دار هم بشوی جز پزشکی هیچی نخوان.
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    43 27
    در میانه سال گذشته نرخ تعرفه ها افزایش بسیاری داشت از صد درصد به بالا، برای بعضی از عمل ها حتی بیش از 300 درصد. در نهایت این افزایش تعرفه ها از جیب مردم پرداخت می شود.چون بیمه ها از خودشون که پول ندارند و همه پولشون رو از جیب مردم میگیرند.چرا یک معلم، یک کارگر باید حقوق 1 میلیونی داشته باشه.اونوقت یک پزشک درآمد چند 10 میلیونی در ماه داشته باشه؟ چرا باید 38 هزار تومانمعادل یک روز درآمد یک کارگر یا معلم باید صرف 5 دقیقه ویزیت شود؟ آیا درآمد 5 دقیقه یک پزشک باید با درآمد یک روز کاری کامل یک کارگر یا معلم برابر باشه؟ عدالت کجاست؟ یک معلم لیسانس 16 سال درس خونده و یک پزشک متخصص 23 سال.یک پزشک کمتر از 2 برابر نسبت بهیک معلم درس خوانده ولی چند 10 برابر یک معلم درآمد داره
    • بی نام GB ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      71 83
      البته راه باز بوده و شما هم حتما استعداد پزشکی هم داشتی . کسی به زور شما را معلم نکرده بلکه انتخاب خودتان بوده. برای تعداد سالهای درس خواندن در هیچ جای دنیا حقوق نمیدهند. یک آرایشگر میشناسم که نصف شما هم درس نخوانده ولی درآمدش از پزشکان بیشتر است.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      65 20
      یعنی همه جای دنیا مابین دستمزد یک پزشک با یک معلم یا کارگر اختلاف چند 10 تا چند 100 برابریه ؟؟؟ یا فقط اینجا اینجوریه ؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      32 54
      کار کارگر و یک معلم معمولی را با پزشکان مقایسه نکن
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
      2 5
      هیچ ارایشگری اگر از صبح زود تا شب هم کار کنه خیلی هم معروف باشه کارش خوب باشه جاش هم خوب باشه بیشتر از روزی 100تا 200 هزار تومان درامد نداره اصلاح سر هر فرد حداقل نیم ساعت تا یک ساعت زمان می بره من خود م ارایشگر هستم سابقه طولانی دارم مشتری هم ب دنیست آخر ماه 3 میلیون دارمد دارم نصفش را هم اجاره مغازه می دهم در ضمن اگر ارایشگری کم وقت بزاره اصلا مشتری نخواهد داشت مگر ویزیت پزشکه که 4 دقیقه بری مریض وقت بزاره در حالی که پزشک متخصص در کمترین حالت ماهی 50 میلیون تومان درامد داره واگر جراح باشه که ماهی چند صد میلیون تا میلیارد.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    خیلی غیرمنصفانه گرون شدهخداییش برای یک تا سه دقیقه معاینه کردن این همه ویزیت جفا نیست در حق مردم؟
    • مسعود A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      61 91
      شماپشت اون به قول خودت سه دقیقه معاینه,٢٣سال درس خوندن و بین ۶تا١۰سال خدمت در مناطق محروم رو هم میبینی؟
    • رضا A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      48 28
      آره دیگه مسعود جان بقیه مردم فقط داشتن تفریح میکردن و ولگردی ، این دکترا بودن که فقط درس خوندن . مادرم رو تو 3 روز پیش 4 تا دکتر بردم ، 2 تاشون گفتن همین الان باید عمل بشه ، یکیشونم آدری استادشو داد ولی پول وزیتشو گرفت ، یکیشون که با سفارش آشناها رفته بودیم پیششون گفت عمل اصلا نمیخواد . الان بعده 4 سال همه چی درسته . برای عملشم فقط دکتر 17 میلیون میخواست خیلی از این دکترا با بیست و چند سال درس خوندن یاد گرفتن قصاب بشن. پدرم سکته مغزی کرده بود بعد 13 روز بدون هیچ دارویی از بیمارستان مرخص کردنش. یعنی نظام سلامت و دارو واقعا صفر.
    • بدون نام ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      10 1
      اين پزشك ها همان بچه مثبت ها و به قول شما بي دست و پا هاي كلاس بودن، حالا ببينين شماها كه بچه باعرضه بودين مثلا داريد چه گلي به سر ملت مي زنيد.
    • پاسخبه مسعود A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      3 3
      نه که دست پر با سه تا خانه و ماشین آن چنانی از مناطق محروم به گران ترین مناطق تهران برنمی گردید؟ نه که حقوق چندین میلیونی ماهیانه همراه با هزاران کرانه و مزایا در مناطق محروم نمی گیرید؟ کدام یک از این ها را به یک معلم یا هر شغل دیگر می دهند؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    این افزایش بسیار ناشایست و بی جا است .
  • فلورا IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    66 11
    ما سال گذشته ویزیت پزشک از اینی که شما اینجا ذکر کردین بیشتر پرداخت میکردیم
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    48 3
    اول سال همه چیزو گرون میکنن تا شهریور بعدش دیگه کنترل میکنن تا عید که بگن تورم 12 درصده و افزایش حقوق بر اساس تورمفقط شعارای قشنگ قشنگ
  • رضا A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    65 30
    وقتی قشر بزرگی از مردم ازجمله فرهنگیان کارگران ارتشیان وخیلی های دیگر روزی کمتر از35هزار تومن حقوق میگیرن به نظر نرخ ویزیت پزشکان عادلانه نیست
  • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    30 5
    بابا اشتباه نمی کنید اینها که تعرفه پارساله
  • ناشناس IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    53 39
    باید حقوق پژشکان بر اساس حقوق معلمان تعیین شود
    • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      30 9
      معلم ها که با این وضع نباید اصلا حقوق بگیرن
    • بی نام RO ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      7 8
      کل ساعت کاری یه معلم. در سال که البته نصفش رو تعطیله به اندازه یه ماه کار من پزشک نیست و البته کل حضورش در دانشگاه به اندازه حضور یک سال رزیدنتی من نبوده. اگر فقط مبنا ساعت کاری هم باشه معلمها کمتر از من پزشک در نمیارن. اگر درآمد بیشتر میخوان یه تکون میخواد
    • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      5 2
      کل زمان حضور شما پزشک محترم در تمام دوران تحصیل دانشگاهیتان در دانشگاه، به اندازه حضور یک مهندس با درجه دکتری تخصصی نیست و کل پایان نامه شما متخصص و فوق تخصص عزیز بیست صفحه بیش تر نیست که یک دهم پایان نامه یک دکتری تخصصی در رشته های مهندسی است ولی حقوق و درآمد شما دست کم ده برابر همان مهندس است.
  • امین A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    75 43
    یه جوری میگین انگار بقیه کاهش حقوق داشتن مطابق با نرخ تورم افزایش کمتری داشته تعرفه ها،...معلمین،پرستاران،کارگران،و بقیه کارمندان هم همینقد افزایش داشتن..چه خبرتونه؟ گناه کردیم تا یاد میدیم یا داشتیم درس میخوندیم یا کشیک و استرس و شب بیداری کشیذیم تا شد 32 سالمون هنوز یه ماشین درست حسابی یه خونه زندگی درست و حسابی نداریم متخصص قلب شدم مثلا.. دوست من از همون بعد دیپلم رفته تو کار خرید و فروش و به قول معروف بازاری شده الان بچه اش 5 سالشه،ماشین لوکس و خونه زندگی درست حسابی و سر و سامون داره اونوقت من رتبه دو رقمی کنکور با هزار زجر و شب بیداری و استرس تو بیمارستان هنوز با اینهمه دغدغه تازه دو ساله زن گرفتم و یه ماشین 25 تومنی سوار میشم و خونه نمیتونم بخرم. همه جوانب قضیه رو نمیبینید..
    • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      7 5
      با سلام ،حتماً توقع دارید یک ساله خونه بخرید ،ببخشید من که لیسانس دارم و ۲۳ کار می کنم هنوز خونه نخریدم.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      4 1
      من هم 32 سال دارم. دکتری تخصص ام را در یک رشته غیر پزشکی تازه گرفتم. نه ازدواج کردم، نه کار و یک ریال درآمد دارم، نه درآمد دارم و نه حتی یک موتور. و کلی اضطراب و زجر و شب بیداری کنکورهای متعدد ارشد و دکتری و امتحانات جامع و غیره و سمینار و مقاله و پایان نامه را کشیده ام. ضمنا با رتبه یک رقمی هم در ارشد و دکتری قبول شدم. ولی اندازه تو از جامعه طلب کار نیستم.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    64 41
    تعرفه ها به اندازه كافى بالاست. پزشكان قدرى انصاف داشته باشند.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    78 5
    اگر بیمه ها بیمه بودند و بعضی ها عرضه گرفتن حق مردم وپزشکان را داشتند.اینطور شخصیت و پرستیژ پرشکان این مملکت بخاطر ناتوانی بیمه ها زیر سوال نمیرفت.این چه بیمه ای است که بیمار 18000 تومان از 25000 تومان ویریت را باید بدهد.....................
  • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    57 20
    متاسفم در جامعه اى كه هر روز بر ميزان مريض ها افزوده و مطب دكتر ها مملو از جمعيت ميشود افزودن هزينه هاى درمان بر دوش مردم نياز به نظر سنجى ندارد فقط تأسف
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    32 10
    حق پزشکان عزیز است افزایش تعرفه ، اما باید پزشکان عزیز در نظر داشته باشند بیمارشان به معاینه دقیق آنها و سایر موارد از جمله اختصاص وقتی به مریض نیاز دارند . البته فرهنگ ما طوری باید باشد اصلا" پزشک حرف پول را نزند و افراد داوطلبانه به حسابشان پول واریز کنند ضمنا" دولت نباید اجازه دهد پولدارانی که ساختمان اجاره می دهند پزشک ها را اذیت کنند و بگویند دلم این مبلغ اجاره می خواهد برو جای دیگه. باید مطب آنها مناسب باشد و مریضی می گفت رفتم مطب داشتم خفه می شدم.
  • سعید 91 IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    33 12
    باید سعی کرد تا جایی که امکان داره مریض نشد من خودم چند وقت پیش کلیه درد گرفتم رفتم درمانگاه 80 هزار تمان هزینه کردم ولی دکتر جواب قانع کننده ای بهم نداد که این پول معادل حقوق 4 روزم بود
  • پزشک IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    51 30
    اینکه تعرفه‌ها زیاده حرفی نیس،قبول دارم، اما اینکه چون مدت زمان درس خوندن یک پزشک مثلاً دوبرابر مدت یک معلم هس پس باید دوبرابرش درآمد داشته باشه منطقی نیست، شما نمیدونی که پزشک شدم فقط درس خوندن نیس،کشیکهای سنگین دوران تحصیل و برخورد با بیماران مختلف واقعا خسته کنندست..... مسئولیت فراتر از دیگر مسائل هستش...یک رییس جمهور هم 30 سال درس خونده اما نمیشه گفت باید سه برابر معلم بگیره....
    • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      38 75
      بابا شما فقط انسان مداوا می کنید ولی معلمین انسان میسازند این کجا و آن کجا
    • مریم A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      25 16
      طبقه بندی مشاغل بر اساس سختی یا مدت زمان لازم برای تحصیل اشتباه است. درآمد مشاغل باید براساس سطح درآمد کلی جامعه تعیین شود تا از شکاف طبقاتی و گرایش بیش از حد به سمت یک شغل برای رسیدن به اهداف مالی جلوگیری شود. آنچه که در حرفه پزشکی در حال وقوع است به ضرر این حرفه است چون به تدریج جامعه آنها را تنها به شکل حریصانی برای کسب پول بیشتر خواهد شناخت. اما تاکید میکنم همه مشاغل، سخت هستند. و کار معلمین با توجه به انرژی روانی که میطلبد هم بسیار دشوار است. پزشکان محترم لطفا اندکی قانع باشید.
    • محمد IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      41 23
      پزشکی رشته سختیه ، در این شکی نیست.ولی این توجیه کننده ویزیت های گران قیمت نمی شود.همکاری دارم که دکترای برق از دانشگاه شریف دارد و مطمئنا اگر وار درشته پزشکی هم میشد یکی از متخصصان برتر می شد ولی صرفا ماهی دو تا دوونیم میلیون در ماه حقوق می گیرد.من خودم با 9 سال سابقه و داشتن مدرک کارشناسی ارشد و رتبه 3 ازمون ارشد نهایتا 3.5 ماهی بگیرم که خیلی کمتر از یک پزشک است
    • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      21 15
      محمد جان،شما که فوق لیسانس داری و ماهی 3/5 میگیری،اصلا شرایطت با یه پزشک که کارش استرس داره و کشیک و شب بیداری و سختی داره برابر نیس...یه پزشک عمومی با همین میزان ساعت کاری شما یعنی روزی 8 ساعت، 3/53تومن بیشتر نداره در ماه،تازه خیلی وقتا مجبوره منطقه محروم بره تا فضا و درمانگاه برای طبابت گیرش بیاد...اونایی که بیشتر گیرشون میاد ساعت کاریشون دو برابره و شیفتاشون بیشتره...مث این می مونه شما زحمت خودت بدی بری شب کاری هم وایسی...پس قیاس درستی نیس برادر..
    • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      4 1
      برخورد با افراد مختلف از هر طبقه ای برای معلمان هم وجود دارد، شما خودت دو روز بچه شیطون خودت رو نمی تونی کنترل کنی. پدر و مادرای شاگردای من که واقعاً بعضی وقت ها به من خیلی راهنمایی می گیرند که چه طور. با فرزندشون کنار بیایند
    • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      10 2
      چرا اون مهندسایی رو نمیگید که دارن تو مناطقی مثل عسلویه یا روی سکوهای نفتی کار میکنن، کار تو شرایط سخت، آلودگی محیط و دوری از خانواده. همه این مهندس ها هم سال ها درس خونده اند. بعد این افراد نهایت ماهی سه چهار تومن میگیرن، پزشکی که به همون اندازه درس خونده حالا سه چهار سال بیشتر و داره کنار خونوادش زندگی میکنه ده ها میلیون تومن از نظر اهمیت شغلی هم اگه کار این عزیزان از کار پزشکان مهم تر نباشه قطعا کم اهمیت تر هم نیست.
  • نادر IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    31 25
    حالا باز هم بخش خصوصی،تعرفه بخش دولتی که پارسال در 3 نوبت افزایش یافت.به عنوان یک کارمند پیشنهاد می کنم که مستقیم 7080 درصد درآمد ما را بدهند پزشکان محترم.
    • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      34 33
      نه شما پشت میز محل کارت جدول حل میکنی و تخمه میشکنی و چای میخوری خیلی دیگه سختت میشه،مث ما نیس که کشیک و شب بیداری و استرس و مسولیت مریض گردنت باشه و از خوشی داشته باشیم بمیریم..
  • فرید A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    32 4
    دوستان به نظر میاد که دولت در انتقال مشکل خودش به یه قشر از جامعه کاملا موفق بوده و تونسته مردم رو در مقابل هم قرار بده . توجه کنید که اختلاف فاحش و غیر منطقی در امد پزشکان با اقشاری که از دولت حقوق میگیرن بدلیل کم بودن وحشتناک دستمزد حقوق بگیران در ایرانه یعنی حدود 200 دلار که تقریبا 5 درصد نرم دنیاست . اگر دولت در پرداخت حقوق کارمندان خودش اینقدر اجحاف نکنه مسلما این اختلاف در یک حد منطقی قرار میگیره .
  • سعید IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    41 28
    دکترا فقط برای جیب خودشون کار میکنند درمقابل مردم وبیماران هم هیچ تعهدی ندارندتعرفه ها هم خیییییلی زیاده
  • مجید10 A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    36 5
    نظر ما هم مگه مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پزشك ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    30 11
    شما فكر مي كنين كه ابدارچي اداره ها و خدمات و كمكي هاي بيمارستان كه ديپلم دارند فقط دو تا چهار سال از معلم ها كمتر درس خوانده اند بايد از فردا به مقايسه درامد و وضيت شغلي خودشون با معلم ها بپردارند؟
    • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      21 7
      من معلم نیستم شما هم پزشک هستید. انتظار ندارم خبر داشته باشید ولی اینو بدونید حقوق این افرادی که گفتید تقریبا با حقوق معلمین برابر بلکه بیشتر هم باشه ولی قبول دارم اینجور قیاس ها درست نیست و لی اختلاف طبقاتی زیاد هم واسه جامعه خوب نیست
    • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      7 2
      نه بابا پرسیدم. اندازه ی حقوق آنها چندان فرقی با معلمی که باعث شده شما پزشک بشی نداره
  • حسن A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    24 23
    اگه یک پزشک درس خوانده و داره پول سوادش میخوره.منم هم یک تحصیل کرده هستم اما نمی توان پول سوادم بخورم.اگه پزشک مطب خصوصی نداشته باشه نمی تواند تعطیلات به خارج سفر کنه و خوش بگذرونه.حقوق اداره کار را ببینید ،زحمتکش ترین قشر جامعه کارگرانند چرا برای افزایش حقوق ومزایا اینقدر بحث و درگیری است . کارفرما به خاطر این موضوع خوشحال است.اما برای پزشکان هنوز اعلام نشده تصویب میشه.خیلی تفاوت طبقاتی وجود داره.یه سریال هم که در مورد حقایق پزشک و بیمارستان میسازند داد پزشکان بالاست.اما در مورد کارگران فقط ابراز تاسف وجود داره
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    27 1
    دو نکته را باید توجه داشت. اول اینک خانه از پای بست ویران است. الان هرکسی که در کنکور رتبه خوبی می آورد به امید درآمد بیشتر رشته هایی مثل دندانپزشکی، پژشکی و داروسازی راتنخاب می کند. انتخاب رشته بر مبنای پول سازی اولین سنگ بنای خراب در شروع هر رشته تحصیلی است. اگر فردی با علاقه و صرف خدمت به خلق الله وارد هررشته ای شود این بحث های وجود ندارد. و نکته دوم، دولت در بیمارستان های دولتی آنقدر به پزشک و سایر پرسنل پرداختی کمی دارد که خود باعث مشکل می شود. یک بزرگواری در کلانتری کار می کند با توجه به اینکه جان خود را به خطر می اندازد و عزیزی دیگری که با علم خود وسیله ای از سوی خدا برای بهبودی است باید به نحو مطلوب در هر دو زمینه قدر دانی گردد.
  • ناشناس IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    25 10
    افزایش تعرفه های گروه پزشکی در همه زیر شاخه ها، نباید از نرخ تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی کمتر باشد. یعنی حداقل 15 درصد. ای کاش این حساسیت بر درآمد شغل های دیگر هم وجود داشت: شغل هایی مثل واسطه گرها، دلالان و کسانی که همچون گروه پزشکی 20 تا 30 سال تحصیل نکرده و مشقت گذراندن طرح خدمت و زندگی در مناطق دورافتاده را تحمل نکرده اند و کسانی که گاه یک شبه به ثروتهای هنگفت رسیده اند.
    • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      2 0
      درباره اختلاف درآمد تحصیل کرده ها با پزشک ها حرف می زنیم نه دلالان. با این رد گم کردن ها شبکه را عوض نکن دوست عزیز.
  • پزشک عمومی EU ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    48 9
    دوستان عزیز و هموطنان محترم,من به عنوان یک پزشک عمومی خودم میدونم که بار مالی زیادی به دوش شما وارد میشه بابت هزینه های درمان ولی باور بفرمایید که مشکل با کاهش درآمد من پزشک حل نمیشه.مشکل با درست کردن سیستم بیمه توسط دولتمردان حل میشه.باید تو این مملکت بیمه خصوصی داشته باشیم مثل همه جای دنیا تا هشتاد درصد حق العلاج بیمار رو بیمه تقبل کنه.الان تامین اجتماعی از شما و بنده ماهی صدها هزار تومان بابت حق بیمه میگیره بعد وقتی پای پرداخت میرسه بابت هر ویزیت به من پزشک بعد از شش ماه پنج هزار تومن پول میده یعنی حدود یک چهارم حق ویزیت.بابت خرید دارو یست درصد از پول دارو رو پرداخت میکنه و همینطور بابت آزمایش و عکس رادیولوژی و...بیاین فشار به دولت بیاریم که نظام بیمه رو درست کنه وگرنه کاهش تعرفه کار نیس
  • بی نام RO ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    41 0
    هزینه های درمان را بیمه ها باید پرداخت کنن نه مردم چه در بیمارستان خصوصی چه دولتی تو همه چی کشور رو با دیگر کشورها مقایسه میکنند غیر از این
  • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    24 13
    میگویند ویزیت پزشکان تنها15درصد اضافه شده آخرمگرنه این که ویزیت پزشکان متخصص20هزارتومان بود؟ خب 15درصدآن می شود3هزارتومان، پس چرا 10هزارتومان اضافه کردن؟ 10هزارتومان که می شود50درصد،این رقم را چطورمحاسبه کرده اند که اعلام می کنند تنها15ذرصد اضافه شده؟ موضوع مهم دیگراین که پزشکان از اول سال 94نرح ویزیت هایشان را اضافه کردند وعملا از مریض ها می گیرند،دولت چرا حالا که دردهه ی اول اردیبهشت 94هستیم اعلام میکند؟
  • جلیل IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    20 6
    با سلام فقط میخوام بگم با این تعرفه ها افرادی که دارای دفترچه بیمه نیستند چی میشوند یا اون کارگری که زیر خط فقر درآمد دارد گناهش چیست؟ اتفاقا من دیروز رفته بودم دکتر سه نفری میرن داخل چیزی در حدود 5 دقیقه طول نکشید کارشون. چگونه می توان این تعرفه ها را باور کرد ؟؟؟؟؟؟
    • امیر سیروس پور IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
      3 1
      با طرح جامع نظام سلامت همه افراد در ایران دارای دفترچه هستن.به علاوه در ایران فقیر هم نداریم.
  • محمد A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    30 27
    تعرفه های پزشکی ایران را با عراق و افغانستان و ........مقایسه کنید شاید بعد متوجه بشید که چقدر ارزونه اونجا تعرفه ها دو تا سه برابر ایرانه تعرفه پزشک عمومی در دبی 100 درهم متخصص 150 تا 250 درهم یا مثلا در کشورهای پیشرفته مثل امریکا تعرفه وکلا و پزشکان از همه اقشار جامعه بیشتر ولی متاسفانه مردم ما بدون هیچ اطلاعاتی عادت دارن ادر مورد همه چیز نظر بدن
    • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      20 14
      این گونه اظهار نظرها نشان. دهنده ی بی سوادی یک فرد در علوم اقتصادی و جامعه. شناسی میباشد متاسفانه از اینگونه اظهارنظرهای. ناشیانه در صدا و سیما هم وجود دارد
    • بی نام DE ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      23 9
      بله، تعرفه ها در آلمان هم بالاست. اما آلمان یک کشور سوسیالیستی است. یک پزشک عمومی در آلمان در سال هر چقدر زیاد هم مریض ویزیت کند باز هم در انتها اینقدر مالیات می گیرند و اینقدر باید حقوق منشی و دستیار بدهد که درآمدش از 60 هزار یورو در سال بیشتر نمی شود این در حالی است که کسی که با مدرک دکتری رشته های مهندسی هم در یک شرکت کار می کند همین قدر درآمد دارد. یک فردی هم که نه مدرک دانشگاهی دارد و نه مهارت خاصی هم می تواند یک سوم این پول را در هر کاری کسب کند. اما در ایران یک کارگر بدبخت چند روز حقوق اش را باید بدهد تا ویزیت شود؟ کدام قشر حقوق بگیر دیگر در ایران درآمد مشابه پزشکان را دارند؟
    • ب IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      5 4
      باید خدمت دوست عزیز از آلمان عرض کنم هیچ پزشک عمومی که هیچ 90 درصد متخصصان هم تو ایران سالی 60000 یورو دریافتی ندارند عزیزم
  • معلم پاره وقت ودانشجو پزشکی A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    20 17
    البته معلمی که معلم باشد باید برابر پزشک حقوق بگیره
  • amir IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    16 21
    ی ذره هم در افزایش قیمت ها مردم را در نظر بگیرن به خدا اتفاق خاصی نمی افته این قشر حساااااااااااااااااااااااااااس که به یه سریال طنز معترض میشن باید هم تعرفه رو براشون بالا ببرن آخه اصلا زیرمیزی نمیگیرن همه اشون هم آدمای فقیری ان بنده خداها
  • عليبيكار A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    17 29
    آقاي مثلا دكتر اگه معلم نبود تو به اينجا نميرسيدياين همه كلاس نزار درس خوندم بچه جون تو روزي زير دست خودمون بابا آب داد رو ياد گرفتياگه همه ميخواستن پزشك بشن كار گيرت نميومد چه برسه واسه افزايش حقوق سر و صدا كني،دولت بايد به فكر همه باشه مگه اون كارگر چه گناهي كرده افزايش حقوق نداشته باشه خواهشا براي همه شاغلين و مشاغل ارزش قائل باشيد
  • آرش A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    18 2
    افرایش تعرفه پزشکان هم مثل دیگر مشاغل باید متناسب باشه با واقعیتهای اقتصادی کشور.این بیمه ها هستند که میبایست با عمل کردن به تعهداتشان در زمان مقرر و بالا بردن کیفیت و کمیت خدماتشان باعث حفظ امنیت روانی و اقتصادی و جانی مردم باشند.اینکه مردم بخاطر هزینه های درمانی و یا کیفیت پائین بیمه ها از مراجعه به پزشک و درمانهای اساسی خودداری میکنند واقعا" ناراحت کننده هست.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    18 13
    به نظرم تا زمانی که سیستم مالیاتی درستی ایران نداره نصف این ویزیت هم زیادشون
    • بی نام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      5 8
      واقعا این دو تا چه ربطی به هم داره؟ ؟؟
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      2 1
      خیلی ربط دارد. خودن را به آن راه نزن.
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    16 6
    ببخشيد ابتدا آقايون با كلي سر و صدا اعلام ميكنند كه نظام سلامت با كاهش سهم پرداختيه مردم بهبود پيدا ميكنه بعد از مدتي ميان و يه همچين تصميمي ميگيرند خب اين توهين به شعور مردم نيست ؟ اي كاش اين نظر رو هم انتشار بديد خبرآنلاين ...
  • بی نام SE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    33 5
    مردم بايد بيمه باشند يعني بيمار هنگام مراجعه به پزشك هيچ پولي نپردازد و دكتر بايد دستمزدش را از دولت بگيرد تا فساد در اين قشر از بين برود مثل كشورهاي پيشرفته و امريكا
  • رضا A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    19 27
    یه خرده بیشتر کنید گناه دارن بندگان خدا فقط ماهی دویست سیصد میلیون درآمد دارن، تفلکی یا:
    • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      6 8
      شما که سواد خواندن و نوشتن نداری لازم نیست نظر بدی.
    • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
      2 3
      آقا رضا شما هم دکتر می شدی تا 200 300 میلیون درآمد داشته باشی
  • رضا A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 8
    نظر من چه اهميتي داره. گرون مي كنند مجبورم بدم ديگه. هر كاري كه دوست دارند انجام خواهند داد و صداي من اثري در كاهش اين گراني ها نخواهد داشت.
    • بی نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      4 6
      ببخشید این همه چیز تو مملکت گرون میشه چرا هیچ کس صداش در نمیاد؟ تو یک سال نون دو بار گرون شد چرا کسی چیزی نگفت؟ مشکل عقده مردم نسبت به پزشکاست. باید واقعیت رو قبول کرد.
  • بی نام DE ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 14
    45000هزارتومن توی این جیب می گذارند ، با توجه به گرانی ها تا مرز 30 درصد ؛ از آن جیب چند برابرش را بر میدارند آقایون دکتر ها هم که فعلا پارتی مهمی دارند
  • بي نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    21 24
    واقعاٌ خيلي زياد هستش چون خيلي از پزشكايي كه فوق تخصص هستن واقعاٌ نه تشخيص درست دارن نه وقت لازم را جهت ويزيت بيمار صرف مي كنند . در هر ساعت 10 تا 20 نفر ويزيت مي كنن.هيچ نظارتي بر كارشان نيست
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    19 23
    پاسخ به h 15:17:31: خبر انلاین چاپ کن اگر شما در طول دوران درسیتون سختی کشیدید ما هم کشیدیمواگر شما در طول دوران علوم پایه و .. ازمون دادید ما هم ازمون ارشد و دکترا با استرس های خاص خودش رو دادیم.اگر شما 7 سال درس خوندید ما هم 4 سال لیسانس 2 سال فوق لیسانس خوندیم.دکترا هم که جای خود بماند.5 سال زمانی که ما انتخاب رشته میکردیم فکر میکردیم همه چیز در کشور ما ایده ال است.اون زمان در دبیرستان ما 4 کلاس ریاضی 45 نفری در مقابل یک کلاس تجربی 15 نفری تشکیل می شد. اگر جوانان ما الان دارن بیکار میگردن و افسوس رشته پزشکی یا رشته های مشابه ان رو میخورن،دارن تاوان بی درایتی و بی تدبیری های مسئولین وزارت علوم رو میدن که نسنجیده هر رشته ای رو در هر واحد دانشگاهی بی کیفیت ایجاد کردن.
    • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      7 8
      من به شما ثابت می کنم کل حضور یک دانشجوی دکترا در 4 سال به اندازه حضور دو ماه یک رزیدنت در بیمارستان نیست.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      3 5
      رزیدنت ها در بیمارستان ها دو ماه قدم می زنند و می نشینند و شب هم که جای خواب و استراحت و تلوزیون دارند و پول می گیرند. ولی دانشجوی دکترا 4 سال در دانشگاه یک ریال هم نمی گیرد. معلوم است که مثل هم نیست. ثابت کردن نمی خواهد.
  • احسان IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    13 8
    خرج که ازکیسه مهمان بود حاتم طایی شدن اسان بود منم اگه جای دولت محترم بودم تعرفه این عزیزان روبالامیبردم خرجی کگه براشون نداره
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    22 20
    اصلا افزایش تعرفه برای چی؟ مگه دولت مدعی نیست که تورم نداریم و ...
  • امير RU ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    24 29
    من بعنوان يك پزشك ميگويم پول اب برق گاز منشى بيمه منشى اجاره عوارض شهردارى هزينه دفع زباله و ساير هزينه ها رو دولت بدهد بعد ويزيت را نصف كنيد
    • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      6 4
      مگه توی یک مطب چقدر آب و برق مصرف می شود؟
    • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      13 8
      عزیزم همه اینا چقدر میشن رو هم؟در ضمن مگه فقط دکترا پول آب و برق و گاز میدن؟ واقعا از یه دکتر همچین حرفی بعیده
  • ali A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    28 34
    به نظر من اگر دنیا را به پزشک بدهند باز کمه.بابا اینطوری نظر بدید مگر ندیدید مدیری یک کمی از دنیای حقایق را به تصویر کشید بعد پزشکان متعهد و دلسوز جامعه چکار کردند
    • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      3 6
      نصف حق الزحمه دو سال قبل رو بهمون بدن واسه هفت پشتمون بسه. دنیا مال شما.
  • بی نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    25 12
    سوگند پزشکی رو حذف کنند
    • بی نام A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      7 8
      می خواین سوگند بخورن که مفت کار کنند. اینجوری راضی میشین؟
  • بی نام A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2 16
    دولت اصولا با پزشک ها شوخی داره.
  • رضا A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 10
    تعرفه ها در مقايسه با ممالك خارج بسيار پايين است تعرفه ها حتي در عراق و افغانستان بالاتر است
  • احمد A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 3
    فقط دعا کن مریض نشوی بعد میفهمی من چه مگویم
  • احمد A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    6 7
    ایا به سوگندتان ایمان دارید ایا به قران ایمان دارید؟
  • بدون نام ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 5
    معلم ها و كارمندها اول مشخص كنند : مشكلشون درامد بالاي پزشك هاست يا درامد پايين خودشان؟؟ اگر درامد بالاي پزشكهاست كه هزار دليل براي ان وجود دارد اگر درامد پايين خودشان ، كه ان هم با كم شدن درامد پزشكان ، درامد انها زياد نميشه مساله سومي هم هست به نام حسودي ، اين هم مشكل خودشونه
  • امیر A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    4 2
    حقوق یک کارگر 17درصد در ماه اضافه شده دکترین برای هر ویزیت
  • علی داداش IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 4
    متاسفانه پزشکان انقدر نفوذ دارند که هم جلوی پخش سریال محبوب مردم را بگیرند و هم تعرفه صرصام آور پزشکی را تعیین کنند و به مردم فشار بیاورند
  • صحرا A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 4
    واقعا من تعجب میکنم چرا رقابت که در همه دنیا و همه بخشها جواب داده را در پزشکی کنار گذاشته اند ؟ ورود پزشکان بنگلادشی و هندی و... که تجربه خوبی هم قبلا داشتیم برای درمانگاه ها و بیمارستانهای دولتی راهکار خیلی خوبی است
  • پزشک A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    17 2
    درامد دلال ها فوتبالیستها ارایشگرها چقدر زیاد شده اخه خیلی تو جامعه اثر گذارند
  • بی نام US ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 4
    خیلی از کشورهای پیشرفته نسبت دستمزد دارن. یعنی دستمزد مهمترین شغلها به کم اهمیترین شغلها نباید از نسبتی تجاوز کنه .مثلا در امریکا که کشور "سرمایه داری" هست و انتظار نمیره مثل کمونیستها و یا حتی اروپا باشن ، دستمزد 4000 تا 8000 دلار راداریم البته به ندرت بالای 15000 هم هست .در اروپا یک پزشک کمی بیشتر از یک کارشناس دستمزد میگیره . بنابراین یه نسبت 2 به 1 را دارم ودر بدترین شرایط 10 به 1. و اما در ایران : یک مربی مهد کودک : 250000تومان و یک جراح یک ونیم میلیارد و خودم سراغ دارم با اغماض 200 ملیون تومان ... میشه نسبت 800 به 1 .
  • محمود رنجبر A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 4
    بعمضی از پزشکان عمومی مقداری درامدشان پایین بود که ان هم ازطریق علم کردن پزشک خانواده به بالای 10میلیون تومان رسید بقیه هم که ده ها میلیونی هستند افزایش برای چی ؟چون زورشان زیاد است
  • ناشناس A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 4
    چیزی زیاد نشده که بیچاره پزشکان که جزء فقیر و فقرا جامعه محسوب میشوند. اینهمه دولت حقوق کارمندان و اضافه کرد اونهم 14 درصد این درسته که حقوق اینها 15 درصد اضافه بشه اونها حداقل باید 20 درصد اضافه حق مطب داشتند، بیچاره ها
  • متخصص A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    9 7
    همینه که هست.لطف کن شما نیا دکتر تا بنده و امثال بنده از گرسنگی بمیریم.جالب اینجاست میاید وقت میگیرید و سه ماه هم تو نوبت هستین تا ویزیت بشید.بله بنده ماهیانه 50 میلیون درامد دارم و نوش جونم.هیچکسیم مجبور نکردم بیاد مطب.نیاد.نیاد تا بلکه درامد منم کم بشه و شماها دست از حسادت بردارید.الان هم یک سری میان میگن این ادبیاته یک پزشکه؟؟بله کاملا مناسب حالتون حرف میزنم چون این چند روز توهین .برید حقتونو از ییمه ها بگیرید که به جای دادن 80 درصد حق ویزیت من 10 درصدشو میدن و با پولشون دارن هتل و برج میسازن.اگه واقعا مرد هستین این کارو بکنید.این فحش ها و توهین های بی شرمانه به پزشکان به ضرر خودتونه اگرنه هیچ پزشکی کارت دعوت نمیفرسته که بیاید مطببرید یه مرکز دولتی و بابیمه 2 هزار تومن ویزیت بشید.مجبور ن
    • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      3 4
      مطمئن هستم شما پزشک. نیستید ، چون چنین متن بی ادبانه ای کار پزشک نیست. بعد هم همه اقشار جامعه کارشون مهمه فکر کن یک روز آشغال ها رو کارگرای رحمت کش شهرداری جمع نکنند ،یا اداره آب ، آب رو قطع کنه از بوی خودت خفه میشی
    • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      10 7
      درآمد مفت می شه درد لاعلاج برای خودت و خانواده ات، می ری تصادف می کنی دیگه پزشک هم نمی تونه به دادت برسه. انصاف داشته باش
    • بی نام A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      2 1
      احسنت به شما...اين سياسته دولته تفرقه بنداز حكومت كن
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    3 1
    سال قبل که نرخشون از این بیشتر بود
  • حسین IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    4 5
    اینهاا نمیتوانند سردردی دوا کنند تعرفه چی جریمه کنید اینها را
  • بدون نام ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 8
    مهم نیست که سریال در حاشیه واقعا توهین آمیز بود یا نه؟مهم مردم ناسپاسی هستند که نشان دادند چقدر از این توهین احتمالی شاد شدند..واقعا چند در صد پزشکان دستمزد غیر معمول میگیرند؟آیا تا حالا کسی به دستمزد های غیر منطقی آرایشگاه های زنانه.بنگاه های معاملات املاک. وکلا .طلا فروش ها و بساز بفروش ها هم اعتراض کرده.کسی پرسیده چرا دستمزد کشیدن نقشه یک خانه چند ملیون تومان است؟راستی!!یک مطرب برای یک مجلس عروسی چقدر میگیرد؟؟آیا میدانید پزشک متخصص تا چند سالگی درس خوانده؟آیا معنی استرس خطر مرگ بیمار را احساس کرده اید؟متاسفانه به نظر میرسد این خشم جامعه ناشی از صفت حسادت است که در ما وجود دارد و گرنه مشاغل بسیار پردرآمدتر و بی اضطراب تر از پزشکی وجود دارد... صوفیان جمله نظر باز و حریفند ولی.. زین میان حافظ دلسوخته بد نام افتاد..
    • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      2 4
      مظلوم نمایی در حد لالیگا.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    13 6
    جالب کسی به دستمزد ارایشگر و بنگاه دار ودفتر دار و محضردار گیر نمیده فقط چسبیدین به تعرفه پزشکی
  • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    3 2
    تازمانیکه اقتصادسلامت بیماراست ؛ سازمانهای بیمه و دولت جبران خسارتها وسوء مذیریتهای خودراازجیب مریض وپزشک می کنند. تابوده همین بوده. حالا هم که کمرهمت بسته اندبیش ازهمیشه فشاربرپزشکان بیاورندوتا می توانندپزشکان رابدنام کنند؛گویی آنهاازمریخ آمده اندوفرزندان همین کشورنیستند.کسی هم نیست فریادکند مشکلاتی که اکنون بهانه کرده ایدهمگی ناشی ازتصمیمات ازصدرتاذیل غلط شمادروزارت بهداشت ودرمان ودرسازمانهای اجحاف گربیمه است.
  • عباس A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    5 1
    وقتی درجامعه ارزش، پول هست پزشکان هم مثل بقیه تلاش می کنند تا ارزشمند جلوه کنند بلکه با تعرفه های بیشتر
  • کارمند علوم پزشکی A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    11 6
    مشکل اینجاست که پزشکان هیچ تعهدی نسبت به بیماران ندارند فقط و فقط به دنبال پول بیشترند. قشر بازنشسته جامعه که حداقل حقوق را دریافت می کنند و بیشترین مشکلات را دارند باید جیب آقایون پزشک بی سواد و بی تعهد را پر کنند
  • رسول A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    8 7
    در کشوری که حداقل حقوق 700000 تومان است فقط ویزیت پزشک 38000و نه آزمایش و دارو و سایر مراحل درمان آیا این عادلانه است.....
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2 2
    جیبت پر پول، پزشکی.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    3 0
    اميدوارم روزي به درامد وزير بهداشت برسيم.
  • قادر A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2 0
    واقعا چی بگیم اینا همش میخان ما مردم فشار بکشیم مگه ما چقد درامد داریم که همش همه چیو گران میکنن دردمونو به کی بگیم اخه..
  • رم A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    3 1
    از اول مبناي تعرفه ويزيت و ساير خدمات بالا قرار دادند براساس كتاب تعرفه خدمات تشخيصي كاليفرنيا ودر اين چند سال گذشته هم بدلايلي از قبيل افزايش تعرفه در سال جديد جديد شدن وزير و معاونين و سپردن تعرفه بدست نظام پزشكي تورم واقعي شدن تعرفه و چون يك دلال يا بك نفر با تحصيلات ديپلم ميليارد شده و ما كه دكتريم كمتر درآمد داريم همه شده بهانه براي خالي كردن جيب بيمار و مردم ليست دريافتي پزشكان در حسابداري بيمارستانها را مشاهده بفر ماييد
  • امیر سیروس پور IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    4 5
    جوری میگین افزایش پیدا کرده انگار مردم باید این افزایش رو پرداخت کنن. الان دیگه با طرح جامع نظام سلامت دارو و دکتر تقریبا رایگان شده و پرداختی مردم به حداقل رسیده
    • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
      4 1
      فکر کردی بیمه ها از کجا پول خدمات پزشکی را می دهند. از پولی که از مردم می گیرند. هزینه پزشکی زیاد شود، هزینه بیمه مردم هم زیاد می شود.
  • مهناز IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    5 3
    چرا دکترها فکر میکنند فقط خودشان درس خوانده اند وزحمت کشیده اند و هیچ شغل دیگه ای زحمت نمیکشه من هیات علمی علوم پایه پزشکی هستم و حداقل برای هر مقطع آزمون سخت و طاقت فرسایی داده ام و همیشه دانشگاههای بسیار معتبر دولتی تهران بودم ولی بازهم حقوقی خیلی کمتر از یک پزشک عمومی در بیمارستانهای دولتی میگیرم. واز این همه ادعا ی پزشکان خسته شدیم.
  • داود RO ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    4 1
    افزايش ويزيت دكترها بسيار غير منطقي و نا عادلانه است. چرا دولت بصورت صنفي نگاه افزايشي به دستمزد ها دارد؟ بنظر بنده بايد سرانه افزايشها نسبي باشه. وقتي حقوق كارگر ساده رو با هزار اما و اگر هنوز زير خط فقر نگه ميداريد چطور نميتونيد درمورد حق ويزيت دكتر ها و هزينه درمان اين كار رو انجام بدين
  • پیراپزشک اتاق عمل خصوصی A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    6 3
    پزشکی که از اتاق عمل زنگ میزنه به حسابداری واگر چندملیون به حسابش ریخته نشده بیمار بیچاره راتحویل نمی گیرد ای مردم شما اسم این را چی میگذارید.من از چیزهایی که ازپزشکان میبینم دارم دق میکنم. بهتره دولت یک الگوی مناسب ازکشورهای پیشرفته مثل سوید وتفاوت درامدی انها انتخاب واجرا کندتامردم اینهمه دردردورنج مالی نباشند