ایرنا نوشت:

عاموس هرئیل تحلیل گر نظامی روزنامه هاآرتص گفت: توان نظامی حزب الله در مقایسه با دومین نبرد رژیم صهیونیستی با لبنان در سال 2006 هفت برابر شده است.
به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، همزمان با اظهارنظر عاموس، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد:تسلیحات حزب الله هم اکنون به مهم ترین موضوع قابل توجه و رسیدگی تل آویو تبدیل شده است.

عاموس افزود: مقامات این رژیم طی چهار سال گذشته بارها نسبت به انتقال سلاح از سوریه به حزب الله هشدار داده اند و آن را برهم زننده معادلات نظامی برشمردند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات محرمانه نظامی نشان می دهد که حزب الله هم اکنون بیش از صد هزار موشک و راکت در اختیار دارد که دستکم هفت برابر بیشتر از تسلیحاتی است که حزب الله در سال 2006 در اختیار داشت.

وی اظهار داشت: سید حسن نصرالله طی چهار سال گذشته تا کنون بارها به این موضوع اشاره و تهدید کرده است: اگر اسراییل زیرساخت های لبنان را مورد تهاجم قرار دهد حزب الله نیز در یک اقدام مشابه بنادر ، فرودگاهها و نیروگاههای تولید برق اسراییل را مورد حمله قرار خواهد داد.

تحلیل گر نظامی هاآرتص تاکید کرد: اطلاعات محرمانه نظامی نشان می دهد حزب الله هم اکنون موشکهایی در اختیار دارد که می تواند تمام نقاط اسراییل را مورد حمله قرار دهد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    52 6
    بسیار خوشحال کننده است که اسراییل حالا حالا ها جرات نمیکنه نگاه چپ به حزب الله بندازه، یادمون بیاد چندین سال گذشته رو که همه فکر می کردن اسراییل شکست ناپذیره خدارو شکر امروز خار و خفیف شده ابهت دروغینش از بین رفته، سید حسن و همرزماش مایه افتخارن.
    • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      11 0
      این منفی ها را کی داده یعنی از اسرائیل هم میشه وارد این سایت شد ؟یا اسرائیلی در ایران هست؟