اشتباه بزرگ آقای نخست وزیر / وقتی هواداران آستون ویلا از دیوید کامرون متنفر شدند

اشتباه بزرگ دیوید کامرون در سخنرانی تبلیغاتی برای انتخابات آتی انگلستان همه چیز را خراب کرد و حالا او دشمن شماره یک هواداران تیم پایتخت محسوب می شود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیوید کامرون سالها بود که چه با حضور در ورزشگاه و چه در مجامع سیاسی به شکلی آشکار از باشگاه آستون ویلا حمایت می کرد و در شرایطی که باشگاه در دو سال اخیر همیشه در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار داشته ، هواداران باشگاه لااقل به این دلخوش بودند که نخست وزیر را در جمع خود دارند.  

کامرون در این سخنرانی در حالیکه راجع به طرحهای حزب محافظه کار انگلستان برای اقلیتهای قومی و مذهبی صحبت می کرد ، برای لحظاتی تیم مورد علاقه اش را فراموش کرد وگفت : «(با طرحهای حزب محافظه کار) شما می توانید طرفدار منچستر یونایتد ، تیم انگلستان و West Indies باشید . البته من ترجیح می دهم شما طرفدار وستهم باشید !!»

وقتی دقایقی بعد در مورد این اشتباه از او سوال شد ، کامرون ضمن اعتراف به اشتباه بزرگش ، آن را ناشی از خستگی شدید ذهنی دانست .ولی این توضیح برای طرفداران آستون ویلا کافی نبود و درموجی از توییترها او را فردی خائن به باشگاه و شارلاتان معرفی کردند.

کامرون قبل از این گفته بود اولین بار در 13 سالگی برای حمایت از آستون ویلا در ورزشگاه حضور یافته و از هر فرصتی برای حمایت از باشگاه استفاده می کند.

43281

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =