رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محیط‌زیست و بخشنامه ریاست قوه قضائیه گفت: بند 4 بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه، سازمان بازرسی را مکلف کرده که در خصوص زمین‌خواری و کوه‌خواری ورود کرده و گزارش آن را ارائه کند که در همین راستا گزارش سازمان بازرسی در اردیبهشت‌ماه آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ناصر سراج در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران اجرایی استان،گفت: در سازمان بازرسی کل کشور، بنا به سیاستی که در پیش گرفتیم، نظارت را به بازرسی اولویت داده‌ایم. ما سعی می‌کنیم قبل از وقوع تخلف تذکر دهیم اما اگر مدیری متنبه نشد، با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

سراج تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد خوشبختانه جرایم کمی را شاهد بودیم و انتظار داریم با اقدامات دادگستری و بازرسی همین میزان جرایم نیز کاهش یاید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محیط‌زیست و بخشنامه ریاست قوه قضائیه، گفت: بند 4 بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه، سازمان بازرسی را مکلف کرده که در خصوص زمین‌خواری و کوه‌خواری ورود کرده و گزارش آن را ارائه کند که در همین راستا گزارش سازمان بازرسی در اردیبهشت‌ماه آماده می‌شود.

وی در ادامه گفت: دادگستری و بازرسی استان اقدامات خوبی در مبارزه با زمین‌خواری داشته‌اند و بنده از استاندار نیز می‌خواهم پیشگیری را از خود دستگاه اجرایی آغاز کنند.

سراج گفت: ما راضی نیستیم برای مدیری مشکلی پیش بیاید چراکه مدیران را از سرمایه‌های نظام می‌دانیم، اما اگر نتوانیم مدیر متخلفی را با تذکر متنبه کنیم، وظیفه خود می‌دانیم به‌عنوان قوه قهریه با وی برخورد کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اقداماتی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی‏ گفت: خوشبختانه تعامل خوبی در مبارزه با مفاسد بین قوای سه‌گانه وجود دارد که امیدواریم به نتایج خوبی برسد.

وی با اشاره به شعار دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی برای سال جاری گفت: با توجه به اینکه همه مدیران استان در جمع حضور دارند، می‌گویم که این شعار را در استان خود نیز اجرایی کنید، چراکه استاندار نماینده دولت و رئیس‌کل دادگستری نیز نماینده قوه قضائیه در استان هستند.

سراج در پایان اظهار داشت: بنده به‌منظور تودیع و معارفه بازرس کل استان به یاسوج سفر کردم و علت تأخیر در این سفر نیز این بود که منتظر بودیم ساختمان جدید بازرسی آماده شود تا هر دو مورد را تجمیع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آقای عشقی بازرس کل قبلی استان به استان مرکزی منتقل شد و آقای کرمی را به‌عنوان بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کردیم که ان‌شاءالله با همکاری عزیزان در کار خود موفق باشد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =