مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از افشای قرارداد کارلوس کروش گفت:در حال بررسی این ماجرا هستیم و با افشا کنندگان قرارداد وی برخورد قانونی خواهیم کرد.

مهر نوشت:رضا حسنی خو در خصوص اینکه چه زمانی نشست بعدی وی و کفاشیان با کارلوس کروش برگزار خواهد شد، گفت: کفاشیان به خارج از کشور رفته و منتظریم تا وی برگردد و برای ادامه مذاکرات جلسه را تشکیل دهیم. در شرایط کنونی تا زمانی که رئیس فدراسیون حضور نداشته باشد نمی‌توان جلسه‌ای ترتیب داد.

وی در خصوص انتقاداتی که از ادبیات کروش مطرح کرده بود، گفت: بهرحال من صحبت کردم و گفتم که این ادبیات در شان ملت ایران نیست. البته آقای کروش هم این حرف‌ها را تکذیب کرد و زیبنده ملت ایران نیست این اظهارات مطرح شود.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا جلسه جداگانه‌ای با کروش تشکیل خواهید داد، خاطرنشان کرد: من بنای دور زدن فدراسیون فوتبال را ندارم و در تمامی مراحل کار تاکید بر این داریم که رئیس فدراسیون حضور داشته باشد و در کنار آنها قرار داریم.

از حسنی خو در خصوص انتشار قرارداد محرمانه کروش پرسیدیم که وی در این باره پاسخ داد: این کار خلاف اخلاق حرفه‌ای بوده و کار درستی انجام نگرفته است. ما به دنبال این هستیم که چه کسی این کار را انجام داده و پیگری‌های خود را آغاز کرده ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال انتشار این قرارداد از بدنه وزارت ورزش وجود دارد، گفت: بعید می‌دانم این کار از بدنه وزارت ورزش صورت گرفته باشد. من الان نمی‌گویم که از داخل فدارسیون این کار انجام گرفته است. ما به دنبال این موضوع هستیم و مطئمن باشید با مسببان آن برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    61 1
    فکت شیت همان برگ جزییات توافق نامه منتشر شده . جزییات قرارداد کیروش چرا محرمانه باشد.