ایران نوشت:عصر 21 تیر سال 94 مأموران کلانتری تهرانسر در غرب تهران در جریان قتل زن 39 ساله‌ای قرار گرفتند که با ضربات چاقو از پا درآمده بود.

مأموران نیز پس از حضور در محل حادثه بازپرس کشیک قتل را باخبر کردند.بدین‌ترتیب بازپرس سعید احمد بیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی برای تحقیقات ویژه به محل حادثه رفتند.
تیم جنایی در گام نخست پی بردند دختر 8 ساله مقتول شاهد حادثه بوده است.دختر کوچولو گفت: همراه مادرم در خانه بودیم و برادرم در کوچه سرگرم بازی بود که عمو سیاوش در خانه‌مان را زد اما مادرم به خاطر اینکه تنها بودیم در را به رویش باز نکرد اما عمو سیاوش با چاقویی که در دست داشت به زور وارد خانه شد و مادرم را زد.درحالی که ترسیده بودم و داد و فریاد می‌کردم عمو سیاوش انگشترهای طلای مادرم را ازدستش بیرون کشید و فرار کرد.

مأموران در ادامه تحقیقات دریافتند سیاوش – 31 ساله – چند ماه پیش با خواهر شوهر مقتول به صورت موقت ازدواج کرده است. بدین‌ترتیب ردیابی‌های پلیسی ادامه یافت و مأموران حدود 10 روز بعد موفق شدند سیاوش را در کرج دستگیر کنند.

وی در اعترافاتش گفت: «بیکار بودم و بی‌پولی بشدت عذابم می‌داد به همین خاطر قصد داشتم هرطور شده طلا و جواهرات زن آشنا را سرقت کنم و به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کردم.روز حادثه نیز با چاقو قصد ترساندن محبوبه را داشتم و فکر نمی‌کردم او کشته شود. به همین خاطر پس از افتادن محبوبه، طلاهایش را برداشتم و فرار کردم.»
بنابر این گزارش، بازپرس سعید احمدبیگی پس از تحقیقات تکمیلی و شنیدن اعترافات متهم، دیروز کیفرخواست سیاوش را به اتهام سرقت مقرون به آزار، ضرب و جرح عمدی با چاقو و قتل صادر کرد. پرونده نیز برای محاکمه و صدور حکم نهایی دراختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    24 1
    ما هم باور کردیم که قصد کشتن طرف را نداشتی
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    27 1
    بی کاری و بی پولی،این هارا وکیلت یادت داده،کسی که ماشین داره میره مسافر کشی
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    27 4
    اینا همش یکی از نتایج همون تحریمهاست که با ایجاد فقر و تنگدستی، گریبان جامعه را گرفته و حالا حالا تبعاتش ادامه خوهد داشت
    • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
      1 0
      نه بابا تحریم که فقط کاغذ پاره هستش