هک اسناد مالی و استراتژی حزب دموکرات توسط سرویس ضد جاسوسی روسیه به نفع ترامپ

روزها پس از هک اسناد مالی و استراتژی حزب دموکرات توسط هکر روس، انتشار جزییات جدید درباره این عملیات از سوی هکر، فرار به جلوی سازمان جاسوسی ضد روسیه برای ورود غیر رسمی به انتخابات آمریکا تعبیه شده است.

 به گزارش خبرآنلاین، Guccifer 2.0 هکری که پشت این ماجراست پس از دریافت اتهام به عنوان مامور روسیه، سعی کرد از داخل آمریکا، با انتشار اطلاعات و جزییات جدید خود را از این ماجرا تبرئه کند اما دموکراتها معتقدند پوتین رسما وارد ماجرای انتخابات روسیه با جانبداری از ترامپ علیه کلینتون شده است.

هر چند گاسیفر 2 با گاسیفر متولد رومانی که در سال 2013 با انگیزه های سیاسی شبکه های آمریکایی را هک کرد، تفاوت هویتی دارد، اما دموکراتها از فاش شدن اسناد مالی حزب شان و جزییات اهدای مالی از سوی نهادها و افراد مختلف به حزب به شدت عصبانی شده اند.

دیو آیتل، مدیر اجرایی Immunity و کارمند سابق NSA معتقد است لو دادن این اسناد با هدف ضربه زدن به دموکراتها توسط گاسیفر 2 به خوبی ارتباط سازمان ضد جاسوسی روسیه را با دعوای انتخاباتی در امریکا روشن می کند.

انتشار این اطلاعات در ملاء عام می تواند آرای هیلاری کلینتون را تحت تاثیر مستقیم قرار دهد. سند 200 صفحه‌ای را فردی به نام Warren Flood نوزده دسامبر 2015 به عنوان استراتژی دموکراتها علیه ترامپ نوشته است.(عکس زیر بخشی از سند است)

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =