۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳

اپل رسماً اعلام کرد در همایش جمهوری خواهان در روزهای 18 تا 21 جولای در Quicken Loans Arena مشارکت نخواهد کرد و بدین ترتیب قهر رسمی با دونالد ترامپ کلید خورد تا روابط آنها تیره‌تر شود.

به گزارش خبرآنلاین، امسال اپل با دونالد ترامپ «چشم تو چشم» نشده‌اند اما پس از ماجرای امتناع اپل از باز کردن قفل آیفون 5 سی ضارب سن برناردینو و دستور ترامپ مبنی بر بایکوت کردن محصولات اپل؛ کلاه آنها بدجور درهم‌رفته و بعید است روابط آنها عادی شود.

به همین خاطر سایت پولیتیکو به نقل از منابع آگاه اعلام کرد اپل در همایش بزرگ جمهوری خواهان شرکت نخواهد کرد.

طبق سنت، اپل یا محصولات خود و یا پول نقد را به‌صورت مشارکت داوطلبانه در چنین کمپین‌های سیاسی هزینه می‌کرده اما امسال به دلیل موضع گیری‌های ترامپ درباره اقلیت‌ها، مهاجرین و زنان و نیز داستان قفل آیفون ترجیح داده است تا به ترامپ نشان دهد که با او قهر است.

موضع‌گیری دیگر ترامپ درباره اینکه اپل باید محصولات خود را داخل امریکا و نه دیگر کشورها تولید کند بر پیچیدگی روابطشان تأثیر گذاشته است.

در همایش مذکور قرار است گوگل مسول هزینه‌های استریمینگ و برادکستینگ، فیس بوک مسئول هزینه‌های سالن و مایکروسافت نیز پشتیبان عرضه تبلت و محیط ذخیره سازی کلود باشد اما خبری از سیستم‌های اپل نخواهد بود و دونالد ترامپ که به عقیده بسیاری از آمریکایی‌های سنتی رئیس‌جمهور آینده آمریکاست، باید بدون اپل همایش خود را برگزار کند!



5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =