بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه برای مقابله با اعتیاد باید همه ارگان‌ها در کشور همکاری کنند، گفت: در صورتی که همه با هم باشیم می‌توانیم بر این مشکل فائق شویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، علي دايي، بازيكن سابق تيم ملي فوتبال گفت: اجتماعي شدن مبارزه با مواد مخدر يك رويكرد مناسب جهت پيشگيري از اعتياد در سطح كشور است و نتايج اثر بخشي را در اين حوزه به همراه دارد.

او گفت: كل جامعه براي مبارزه با مواد مخدر بايد همكاري كنند و در اين راستا بپاخيزند. اعتياد يك معضل اجتماعي بسيار جدي است كه اين مساله در نقاط پايين شهر پايتخت بيشتر به چشم مي‌آيد. همه در مبارزه و پيشگيري از اعتياد سهيم هستند و لازم است به نقش خود در اين زمينه عمل كنند.

بازيكن سابق تيم ملي فوتبال با تاكيد بر اينكه همه وظيفه مبارزه با مواد مخدر را برعهده داريم، ادامه داد: يك يا چند دستگاه به تنهايي نمي‎‌تواند با اين معضل بزرگ اجتماعي مبارزه كند و در صورتي كه همه با هم باشيم مي‌توانيم بر اين مشكل فائق آييم.

دايي با اشاره بر لزوم تشكيل كارگروهي ويژه و مناسب براي مقابله با اعتياد گفت: در صورتي كه برنامه ريزي مناسب در زمينه پيشگيري از اعتياد در كشور انجام شود، شاهد كاهش تعداد معتادان و پيشگيري از اعتياد خواهيم بود.

او با بيان اينكه ورزش با اعتياد بيگانه است، گفت: ورزش مي تواند يك نقش اصلی در پیشگیری از اعتياد داشته باشد. لذا به همه جوانان توصيه مي‌كنم به اين مساله توجه داشته و با پر كردن اوقات فراغت خود با ورزش شادي و سلامتي را براي خود رقم زنند.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    1 0
    عالی بود