قیمت نهایی حج تمتع در سال آینده اعلام شد/ افزایش قیمت عمره مفرده در ایام نوروز

ایرنا نوشت:

رییس سازمان حج و زیارت قیمت تمام شده حج تمتع در سال آینده را 10 میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرد.

سعید اوحدی روز شنبه در حاشیه مراسم ادای احترام به امام راحل در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: با توجه به ثبت نام حج تمتع امسال از 17 ربیع الاول آغاز و اولویت ها تا تاریخ 20 اسفند سال 84 فراخوان شده و در کاروانها نیز ثبت نام صورت گرفته ، اما در صورت وجود جای خالی اولویت های بعدی نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی قیمت حج تمتع امسال نه تنها افزایش قیمتی نداشتیم بلکه با 5 درصد کاهش قیمت نیز روبه رو هستیم.

اوحدی با اشاره به نوسان قیمت ارز، گفت: با مساعدت بانک مرکزی قیمت تمام شده ارز در حج تمتع سال آینده مانند 93 محاسبه خواهد شد و بالاترین قیمت حج تمتع 10 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به مذاکراتی که با وزیر حج عربستان صورت گرفته است خدمات ارائه شده در حج سال آینده نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود و کیفیت بالاتری خواهد داشت.

رییس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: در حوزه عمره مفرده مرحله دوم ثبت نام از روز جمعه هفته جاری آغاز خواهد شد و قیمت تمام شده آن نیز هفته آینده اعلام می شود ولی افزایش قیمت نخواهیم داشت.

اوحدی با تاکید بر اینکه در ماه های رجب و شعبان افزایش قیمت نداریم گفت: مردم فقط در سایت فاخر جهت ثبت نام اقدام کنند و اولویت ها تا 450 اعلام شده است.

وی بیان داشت: در عمره مفرده فقط در ایام نوروز مبلغ دو میلیون ریال افزایش قیمت خواهیم داشت.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تابان IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    5 0
    آقابخدا گناهه سرمایه ارزی مملکت رو تو حلق اعراب وهابی ریختن عربستان با بالا نگه داشتن سقف تولید نفت داره به خودش ضرر قابل توجه میزنه که ایران دچار مشکل اساسی بشه این یعنی جنگ تمام عیار در سایه با ایران اما ما داریم با سفر های حج ما به تفاوت ضرر عربستان رو بهش میدیم یعنی اونا با پول خود ما علیه ما میجنگند بخدا گناهه
  • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    2 0
    یکی به من بگه چرا یک ماه باید مردم رو توی عربستان نگه دارین؟ کمتر نگرشون دارین و کمتر هم بگیرین
  • علی A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    2 0
    با این بدبختی که عربستان سر ما آورده و نفتشو ارزون کرده تورو خدا یه 2سال ثبت نام نکنید و به خونه خدا نرید هیچ اتفاقی نمی افته مسئولین سازمان حج فقط به فکر خودشون نباشن به سیاست ملی و به ایران عزیز فکر کنند اگه مردم دو سه سال نروند چیزی نمیشه و حقوق مسئولین هم کم نمیشه به خدا
  • محمود IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    1 0
    عربستانی ها با افزایش قیمت حج دارن کسری بودجه شون رو جبران میکنند و از جیب حجاج درمیارند. حاجی ها و مسئولین ما هم دارند پول بی المال رو الکی به اونا میدهند.