مدیر تیم فوتبال امید کشورمان تاکید کرد که مسئولیت این تیم با اوست نه فرد دیگری.

به گزارش تسنیم، حبیب کاشانی امروز (دوشنبه) پیش از ورود به فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب محمد مایلی‌کهن به عنوان مدیر فنی تیم امید، گفت: در تماسی که امروز با خاکپور داشتم این خبر به بنده رسید که مایلی‌کهن به تیم اضافه شده و هم‌اکنون در اردو در کنار تیم حاضر است.
وی در واکنش به این مسئله که هادی آیت‌اللهی اعلام کرده انتخاب مایلی‌کهن به عنوان مدیر فنی تیم امید بدون هماهنگی بوده و در حالی که قرار بود چند گزینه از سوی کاشانی به فدراسیون معرفی شوند اما گزینه نهایی را اعلام کردند اظهار داشت:‌ آیت‌اللهی نسبت به ما لطف دارد اما بنا به اعلام کفاشیان مسئولیت تیم امید با من است نه فرد دیگری. من هم تصمیم گرفتم مایلی‌کهن را به عنوان مدیر فنی تیم امید انتخاب کنم.
مدیر تیم امید درباره اینکه اختلاف مایلی‌کهن و کی‌روش برای تیم امید ایجاد حاشیه نمی‌کند، تصریح کرد: به نظرم هیچ ایرادی در کار وجود ندارد. مایلی‌کهن بعد از انتخابش به عنوان مدیر فنی تیم امید مصاحبه‌ای نکرد و هر وقت مصاحبه کرد و حاشیه درست شد نتیجه را به من بگویید.
کاشانی ادامه داد: مایلی‌کهن یک انسان باتجربه است و وظیفه خودش را به خوبی می‌داند. مطمئنا قدم‌هایی که او بر می‌دارد در راستای موفقیت تیم امید و تیم بزرگسالان خواهد بود. ما اکنون که در آستانه دو رقابت مهم در جام ملت‌های آسیا و مقدماتی المپیک هستیم و بهتر است به این مسائل نپرداخته و کمک کنیم تا تیم موفق شود.
وی با بیان اینکه شاید خیلی‌ها از انتخاب محمد مایلی‌کهن به عنوان مدیر فنی و محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید تعجب کنند یادآور شد: این انتخاب شاید تعجب‌برانگیز باشد اما ببینید در برزیل که مهد فوتبال است زاگالو در کنار پریرا کار می‌کند و مشکلی بین آنها پیش نمی‌آید. حتی پریرا که سرمربی برزیل بوده کنار اسکولاری کار کرده و حالا ما مایلی‌کهن که یک مربی بسیار باتجربه است را به تیم امید آوردیم تا به عنوان مدیر فنی در این تیم مشغول شود.
کاشانی افزود: مایلی‌کهن بعد از مربیگری‌ در تیم ملی، تیم امید، باشگاه‌های مختلف، فوتسال و ... تجربه خوبی دارد که می‌تواند به تیم امید کمک کند. همین که مایلی‌کهن به عنوان مدیر فنی و خاکپور به عنوان سرمربی یکدیگر را قبول دارند می‌تواند به آینده این تیم کمک کند. ما تیم باتجربه‌ای را کنار یکدیگر قرار داده‌ایم و به صعود امیدواریم.
مدیر تیم امید در پاسخ به این سوال که ترس ندارد که زوج مایلی‌کهن و خاکپور که یک بار فولاد خوزستان را به لیگ دسته اول فرستادند این بار هم در تیم امید ناموفق شوند، عنوان کرد: این حرف‌ها درست نیست. ما بسیار خوشبین هستیم و امیدوارم شرایط به خوبی فراهم شود تا نتیجه خوبی بگیریم. اگر پیش از این اتفاقی رخ داده نباید آن را به این زمان متصل کنیم و بنده می‌دانم که هم مایلی‌کهن و هم خاکپور پس از این چند سال بسیار باتجربه شده‌اند و اکنون از تجربه خود استفاده خواهند کرد.
کاشانی افزود: اینکه یک خبرنگار در روزنامه‌ای ناموفق شود دلیل ندارد که دیگر جایی مشغول به کار نشود. تیمی هم که ما چیده‌ایم با نظر کارشناسان یکی از بهترین تیم‌ها خواهد بود که همدلی بسیار زیادی در بین آنها دیده می‌شود و فکر می‌کنم این برای اولین بار است که سرمربی و مدیر فنی تیم امید هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مایلی‌کهن در مسائل فنی هم دخالت کند، خاطرنشان کرد: این موضوع ارتباطی به من ندارد و سرمربی تیم با مدیر فنی خودشان تعامل خواهند کرد اما نقش مدیر فنی بیشتر به عنوان ناظر فنی خواهد بود.
کاشانی در خصوص وضعیت فعلی تیم امید گفت: تیم اکنون در اردوی کیش حضور دارد که مایلی‌کهن هم به آنها ملحق شده و به امید خدا چهارشنبه و جمعه دو بازی تدارکاتی نیز صورت خواهد گرفت. بعد از این دو بازی تیم امید شنبه به تهران باز می‌گردد و تیم "ب" که ساخته‌ایم راهی اردوی کیش خواهد شد. برنامه مدونی خواهیم داشت و تا ریودوژانیروی برزیل 21 ماه برنامه‌ها دنبال خواهد شد تا تیم امید در المپیک نتایج خوبی بگیرد.
وی در واکنش به اینکه اجرای برنامه 21 ماهه تیم امید به شرط صعود این تیم به المپیک است، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم شما با ما همسو باشید چرا که این ناامیدی و سوالاتی از سوی روزنامه‌های عربستانی مطرح می‌شود و خوب نیست که به تیم امید کشورمان اینقدر نا امید باشیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    61 6
    دقت کردین از روزی که حبیب کاشانی به تبم امبد اومده چندصدتا مصاحبه ایراد فرمودن..اصلا هم دنبال کار تبلیغاتی نیست ایشون...الهی بگردم...فقط مردم رو جیگر فرض نکن آقای معلم اجاره نشین که 5 میلیارد تومان فقط هزینه تبلیغاتتون تو شورای شهره
    • جونم آبی IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
      2 4
      من همیشه خوشبینم اولش بعد مگه خلافش ثابت بشه برای این تیم دعا میکنم و آرزو همین دوکار ازدستم بر میاد خیلی امیدوارم علم خاکپور بمرحلهای رسیده باشه تا در کنار رفتار پدرانه حاجی مایلیامیدوارم انگیزه بده و جوانان شایسته انتخاب بشن ولابی حاج حبیب جواب بده برای مسائل مالی و اداری بریم المپیک که دلم لک زده اونجام مثل والیبال مردم خوشحال بشن این؛ حاج حبیب شدنی است ولی تدارکات میخواد اونم بدجور بازیهای سطح بالا که از لحاظ روانی تیم جلوی اسامی بزرگ استرس وترس نداشته باشه ختم کلام باید با تیمهای درجه یک دنیا بازی کنیم تا بتونیم بریم المپیک از کیروش میشه کمک گرفت برای اردوهای خارجی وبازیهای باکیفیت اگر به امید فدراسیون باشیبرای بازی حاجی کارت زاره
  • میثم IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    33 2
    قبلا دعواها درون اردویی بود الان بین اردویی شده . مثلا حاجی مایلی و دوستان با کی روش و تیم بزرگسالان.
    • یک ایرانی A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
      2 12
      سلام میثم جان یکم هموطناتونو دوست داشته باشیدوحمایت کنید،رسانه های عزیز ومردم عزیز درکشورهای پیشرفته وقتی شخصی درموضوعی مهارت دارد واون مهارت باعث پیشرفت کشورشون تو یه موضوعی بشه علیرغم دشمنیه بااو،علیرغم حاشیه داربودن او به شدت ازاوومهارتش حمایت کرده وواونوبه عنوان یک نخبه میشناسند،حالا مایلی کهن علیرغم بدرفتاریش وحاشیه هاش که اون هم ازعصبانیت وصداقتش ودلش واسه کشورش میتپدومهارت ستاره سازی وستاره شناسی داره،بدون تعصب اینو تاریخ فوتبال ماثابت کرده،پس بیایددست بدست هم بدیم تافوتبال زیبای ایرانی دهه هفتادزنده بشه...
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    19 2
    مربی. سرمربی.مدیر تیم. سرپرست تیم. مدیر فنی.......
  • بی نام NL ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    27 4
    کاری به کاربلد بودن و یا نبودن مایلی کهن نداریم . ولی آنچه معلوم و مبرهن است اینکه ایشان نباید بیکار بمانند , حالا شده چند روزی میهمان زوری گهر درود باشند و یا چند روزی مدیر فنی پیروزی 04 و یا چند ماهی سرمربی تیم امید و یا جوانان و یا نوجوانان یادتان نرود که ایشان به حسن روشن تهمت می بستند که پلیس امارات است و به کسان دیگر هم ...... می گفتند
  • رسولی A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    5 2
    تیم‌ملی امید تبدیل به پاتوق «احمدی‌نژادی‌های فوتب ایران» شده است.