مدیر اجرایی کمیته سازماندهی محلی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ معتقد است تیم ملی ایران یکی از بهترین مناطق سیدنی و استرالیا را برای تکمیل مرحله آماده‌سازی‌اش انتخاب کرده‌ است.

تسنیم نوشت:تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مرحله پایانی جام ملت‌های 2015 آسیا در تاریخ 30 دسامبر 2014 (9 دی 93) وارد سیدنی می‌شود و تا تاریخ 7 ژانویه (17 دی 93) در کمپ تمرینی «کرومر پارک» واقع در شهر کرومر در 20کیلومتری پایتخت استرالیا اردو خواهد زد.

مایکل براون، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی محلی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 در این خصوص گفت: ایرانی‌ها یکی از زیباترین مناطق سیدنی و در واقع استرالیا را برای تکمیل مرحله آماده‌سازی خود انتخاب کرده‌اند و اطمینان دارم مردم این منطقه میهمان‌نوازی خوبی از اعضای این تیم خواهند داشت.

مایکل رگان، شهردار وارینگا در این باره اظهار داشت: بی‌اندازه افتخار می‌کنم که میزبان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال جهان در کمپ کرومر پارک در سواحل شمالی سیدنی هستیم. برگزاری این تورنمت نه‌تنها باعث ترقی فوتبال می‌شود بلکه اقتصاد محلی استرالیا را هم تقویت می‌کند. شکی ندارم که مردم مهربان سواحل شمالی سیدنی با آغوش باز از تیم ایران استقبال خواهند کرد و خاطره خوشی از حضور آنها در این منطقه رقم خواهند زد.

وی افزود: مایلم از فدراسیون فوتبال ایران، کمیته سازماندهی محلی مسابقات جام ملت‌های آسیا، تمامی مردم وارینگا و شورای شهر وارینگا که سخت تلاش کردند ایران را برای حضور در کمپ کرومر پارک متقاعد کنند، تشکر کنم.

ایران در گروه C با امارات، بحرین و قطر همگروه است. شاگردان کارلوس کی‌روش در اولین بازی خود از این رقابت‌ها در تاریخ 11 ژانویه 2015 (21 دی 93) مقابل بحرین در شهر ملبورن به میدان خواهند رفت.

کمپ فوتبال کرومر پارک در سال 2001 ساخت آن شروع شد و در اول جولای 2012 پس از بهره‌برداری کامل به‌طور رسمی افتتاح شد. مالک این کمپ شورای شهر وارینگا است. تیم منلی یونایتد بازی‌های خود را در زمین اصلی این ورزشگاه انجام می‌دهد.

251 41

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    بهترین تیم فوتبال جهان
    • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
      برای تیمی که میخواد فقط توریست باشه جای فوق العاده اییه
    • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
      3 2
      دفعه ها قبل جلو کره در مقدماتی جام جهانی در تهرون و کره شانس اوردیم ابکش نشدیم و جلو ارژانتین مردیم و زنده شدیم ولی اخرش بازنده شدیم این بار امیدواریم که یا استرالیا اوت بشه یا ما به طرز معجزه اسایی به مراحل بالاتر برویم و یا ان تیم عقده ای را ببریم که اخرش فکر کنیم همه چیز در رویا بوده و برد جلو استرالیا در یک چهارم نهایی حتما واقعی نبوده و همینطور کشکی و االه بختکی به فینال می رویم ولی ناگهان بغل دستی که یک پس گردنی به ما می زند و از خواب می پریم تا میفهیم که چه اتفاقی افتاده و از رتبه ای که تیم ملی بدست اورده حیرت زده شده و یا دقایقی که جلو استرالیا قبض روح می شدیم را در کابوس های شبانه یه خوبی احساس می کنیم و اخرش معلوم نیست که چه می شود ولی انچه مهم این که فقط از دور مقدماتی صعود بکنیم
  • آرش A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    29 5
    چه فایده؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    12 1
    جل الخالق. حتي ادبيات تشكر آنها با ما فرق ميكنه. اگر ما بوديم ميگفتيم همينه كه هست ميخواي بخواه نميخواي نخواه. از شوخي گذشته خوبي اين تورتمنتها اينه كه علاوه بر رقابت ورزشي نوعي فرهنگ ورزشي را نيز در مسئولين تماشاگران و تيمهاي شركت كننده نهادينه ميكند. با شد كه ياد بگيريم.
  • پدرام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    حیف این پول بیت المال
  • مهرداد IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    14 6
    مایکل رگان، شهردار وارینگا در این باره اظهار داشت: بی‌اندازه افتخار می‌کنم که میزبان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال جهان در کمپ کرومر پارک در سواحل شمالی سیدنی هستیم. بنده خدا مشخصه اصلا تا حالا فوتبال ندیده
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    16 3
    احتمالا منظورت تیم فوتبال آلمان بوده نه ایران
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    ایران تو اسیا کم حرف واسه گفتن نداره،همنطور که دیدین توی جام جهانی هم از بقیه ی تیم های اسیایی بهتر بودیم،شماها فقط دارین تضعف روحیه میکنید،ببخشید ولی اینجا دیگه باید گفت تماشاگرنماهایی بیش نیستید،باارزوی موفقیت برای تیم ملی عزیزمون در جام ملت های اسیا