۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون پستی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و در آن از کاهش مطالعه انتقاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی پاکدل طرحی از تشییع یک کتاب از سوی مردان موبایل به دست را منتشر کرده و در کنار آن نوشته است: «برای نابودی یک فرهنگ نیازی نیست کتابها را بسوزانید کافی است کاری کنید مردم آن را نخوانند.»

او در پی‌نوشت این پست هم تاکید کرده: «اصولا از گذاشتن تصاوير متفرقه اجتناب ميكنم ولى اين تصوير كه متاسفانه نميدونم كار كدوم هنرمنده برام يك حس عجيب داشت، حسى كه تقريبا همه باهاش يه جورايى درگيرن. يا شايد حواسمون نيست.اصولا اينروزا به خيلى از پديده ها ى اطرافمون حواسمون نيست.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش درخشان A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    1 10
    حقیقت این است که در عصر فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، دیگر نباید انتطار اقبال جامعه به رسانه های چاپی اعم از مطبوعات ، کتب و مجلات و روزنامه را داشت. باید وزارت فرهنگ و ناشران ، رسانه ها را بصورت برنامه ، شبکه اجتماعی و امثالهم به جامعه مخاطب منتقل نمایند در غیر اینصورت از غافله عقب تر می مانند...
  • پدرام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    6 0
    خیلی از کسایی که راجع به قیمت کتاب صحبت می کنند سوال من ازشون اینه که واسه نرم افزارها و وسایل جانبی و تزئینی موبایلشون چقدر خرج می کنند؟ به نظر من قیمت بهانه است و متاسفانه بیشتر مردم حاضرن اوقات فارغتشون رو حتی با بیکاری پر کنن جای اینکه برای کتاب خوندن وقت بزارن ... دلیل دیگش هم اینه که فرهنگ مطالعه از والدین به بچه ها منتقل میشه ولی واقعا ما چقدر تلاش می کنیم به جای انواع و اقسام اسباب بازی ها و ... به کودکانمون مطالعه کردن رو یاد بدیم یا خودمون الگویی براشون بشیم؟