۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

صدای اقتصاد به نقل از یک تحلیلگر بازار سرمایه نوشت: انتظار می‌رود که بازار در نیمه اول هفته با رنگ سبز همراه شود

یک تحلیلگر بازار سرمایه در پیش‌بینی وضعیت بازار سرمایه در هفته پیش‌رو، گفت: در هفته جاری، انتظار می‌رود که تعداد نمادها و گروه‌های قرمز رنگ نسبت به هفته گذشته، کمتر باشد و این موضوع بتواند شاخص کل را به میزان بیشتری به سمت بالا بکشد.

فرشید شجاع در گفت وگو با صدای اقتصاد افزود: انتظار می‌رود که بازار در نیمه اول هفته با رنگ سبز همراه شود و چنانچه کاهشی برای شخاص کل یا گسترش نمادهای قرمز در بازار محتمل باشد باید در نیمه دوم هفته و روزهای پایانی هفته، اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: البته نباید و نمی‌توان انتظار داشت که تمام نمادهای بازار به صورت یک‌دست و یکپارچه به رنگ سبز درآیند و همزمان به سمت بالا حرکت کنند

شجاع همچنین با اشاره به عقب ماندن گروه بانکی از رشد‌ متناسب با کلیت بازار، گفت: به صورت کلی انتظار می‌رود گروه بانکی در این هفته جبران مافات کند چراکه این گروه از سایر گروه‌های بازار عقب مانده است و جا دارد رشد مساعدی را پیش‌رو بگیرد.

این تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح وضعیت بازار سرمایه در هفته گذشته، اظهار کرد: معاملات بازار سرمایه در هفته گذشته با رنگ سبز همراه بود و این مساله با علاقه‌مندی خریداران حقیقی محقق شد.

شجاع تصریح کرد: در اکثر جلسات معاملاتی هفته گذشته نرخ دخالت حقیقی‌ها در بازار بیش از 50 درصد بود و این موضوع حاکی از این است که بازار هنوز برای صعود جا دارد.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه در معاملات هفته گذشته این بود که نرخ خرید و فروش حقیقی‌ها نیز بیش از یک بود و این موضوع هم نشان از صعودی ماندن شاخص کل و بازار است.

 

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =