پس از انتشار خبر درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در سانحه جاده‌ای هنرمندان سرشناس سینمای ایران به این خبر واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز پرستویی بازیگر کهنه‌کار سینمای ایران با انتقاد از کیفیت پائین وسائل نقلیه در اینستاگرام نوشت: «نوزده سرباز وبیست و نه زخمی در یک روز در دوسانحه رانندگی می‌میرند.اگر این اتفاق در هر جای دیگر رخ می‌داد رسانه‌هایشان این‌قدر بی‌تفاوت نبودند واین فاجعه به یک تیتر حوادث تبدیل نمی شد. واقعا چه کسی پاسخگوی این وسیله نقلیه‌های اسقاطی است؟

اما سرباز مگر چه ارزشی دارد؟ فیش حقوقی شاهد است که سرباز ماهیانه هفتادهزار تومان می ارزد،هفتاد هزار تومان. خدا حافظ برادر سربازم اینجا کسی ککش هم نمیگزد، جز خانواده داغدارت، جز رفیق بی برادر شده ات، جز دخترکی که رخت بخت سفیدش سیاه شد. خدا حافظ برادر سربازم.»

در همین حال بهرام رادان در پیام تسلیت خود اینگونه نوشت: « امان از اين جاده هاى لعنتى، امان از اين سفرهاى بى بازگشت، امان از دل ماتم زده عزيزانشون. خدا به همه شون صبر بده. آمين»

بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر سال گذشته نیز با انتشار عکسی که گفته می‌شود آخرین سلفی قربانیان این حادثه است، در اینستاگرام نوشت: «قلبم درد گرفت از شنیدن این خبر.»

57241

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 0
    مرگ اجباريت تسليت پسر
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 0
    پرویز خان چی گفتی؟ ۱۹ سرباز و ۲۹ زخمی می میرند؟؟؟؟؟
  • محسن A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 0
    پرویز پرستویی اینجا اونجا همه جاپرستویی دنبال شهرت و پوپولیستیه و ادای روشنفکری درمیاره.