این مربی لیگ برتری می گوید ناجوانمردانه دارند بازیکنانش را هوایی می کنند

تسنیم نوشت:سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: یکی از بازیکنان تیم ملی بازیکنان ملی‌پوش ما را هوایی کرده و آنها را ترغیب به جدایی از استقلال خوزستان و پیوستن به تیم‌های دیگر می‌کند.

سیداکبر پورموسوی در مورد جدایی بازیکنان کلیدی تیم استقلال خوزستان و اینکه آیا این موضوع در فصل آینده به قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر ضربه خواهد زد، گفت: من تا به امروز در مورد بازیکنانی که قراردادشان با ما تمام شده بود و با باشگاه دیگری قرارداد امضا کردند، حرفی‌نزده‌ام اما گلایه دارم از برخی باشگاه‌ها که ناجوانمردانه عمل کرده و با بعضی از بازیکنان ما که قرارداد دارند، مذاکره می‌کنند. آنها به بازیکن ما وعده یک میلیاردی می‌دهند با علم به این موضوع که نه خودشان این پول را به آن بازیکن می‌دهند و نه باشگاه استقلال خوزستان اجازه جدایی به این بازیکنان می‌دهد. هدف آنها در واقع از بین بردن تمرکز بازیکنان ماست.

وی افزود: از این موضوع بدتر این است که از یکی از دوستانم شنیده‌ام یک بازیکن تیم ملی بازیکنان ملی‌پوش ما را هوایی کرده و آنها را ترغیب به جدایی از استقلال خوزستان و پیوستن به تیم‌های دیگر می‌کند. من واقعاً نمی‌فهمم این بازیکن یک مدیربرنامه است یا یک بازیکن ملی‌پوش و اینکه چرا تیمی که معرفی می‌کند خودش با آن قرارداد امضا نمی‌کند. من امشب با بازیکنانم تماس می‌گیرم تا ببینم این موضوع را تأیید می‌کنند که اگر این کار را انجام دهند می‌دانم فردا با آن بازیکن ملی‌پوش چه برخوردی داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چند بازیکن این تیم از فهرست بالای 23 سال خارج می‌شوند و در این صورت تکلیف این بازیکنان چه خواهد شد، تأکید کرد: هفت بازیکن ما برای فصل آینده از فهرست زیر 23 سال خارج می‌شوند، اما با وجود زحمات زیادی که همه آنها در فصل گذشته برای موفقیت و قهرمانی تیم ما کشیدند، ناچاریم بین خوب و خوب‌تر بازیکنی را که خوب‌تر است، انتخاب کنیم و بعضی از آنها را مجبوریم کنار بگذاریم، چون اگر بخواهیم همه بازیکنان‌مان را نگه داریم لیست ما پر می‌شود. در عین حال در برخی پست‌ها ضعف داریم و نیازمند جذب بازیکن هستیم.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی با بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان تسویه حساب صورت می‌گیرد، گفت: ما در فصول گذشته با همه بازیکنان‌مان تسویه کامل می‌کردیم، اما در پایان این فصل به دلیل تغییراتی که در سطوح مدیریتی بالای اسپانسرما صورت گرفته این موضوع با تأخیر روبه‌رو شده است. در حال حاضر به‌طور میانگین 26 درصد از قرارداد بازیکنان ما باقی مانده که مطمئن باشید تا قبل از 18 خرداد که تمرینات‌مان شروع می‌شود با همه آنها تسویه حساب خواهیم کرد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =