روایت خبرآنلاین از پشت پرده نامه ای که هیات مدیره استقلال باطل کرد/رفقای سیاسی اختیار تام می خواهند!

استقلال برای فصل بعد مشتری ندارد و تنها متقاضی دست به نقدش دوست صمیمی حمیدرضا سیاسی است.

 

آرین فرخی -خبرآنلاین: استقلال در مزایده سوم هم به فروش نمی رود چون هیچ شرکتی برای هرید این تیم ، فرم های شرکت در مزایده را پر نکرده است. آبی های پایتخت بر خلاف پرسپولیس که اقلا 4 مشتری دست به نقد دارد ، مشتری 300 میلیارد تومانی نداشتند تا تنها راه باقی ماند ه برای وزارت ورزش ، اجاره دادن این تیم باشد. یعنی گروهی استقلال را برای مدت 3 سال کرایه کنند. گروهی که باید از سال اول 35 میلیارد تومان درآمد برای این تیم در نظر بگیرند و سالی 20 درصد این رقم را افزایش بدهند تا بتوانند در سال سوم شرایط را برای واگذاری قطعی تیم ایجاد کنند. برند استقلال برای واگذاری استیجاری هم تا 3 روز مانده به مزاید نهایی تنها یک مشتری دارد. آن هم همین گروه بهره بردار فعلی تیم یعنی سبک دست است. او که تا دو ماه قبل اسمش را در پستو قایم کرده بودند اما حالا عضو هیات مدیره تیم شده. مردی که قرار بود قبل از بازی استقلال و پدیده یک و نیم میلیارد دیگر به تیم بدهد و شاید پرداختی های شخصی اش را به نزدیک 10 میلیارد تومان برساند که این کار را نکرد.

سبک دست در جلسات قبلی هیات مدیره توانسته بود صورت جلسه ای از اعا بگیرد که به استنا آن می توانست صاحب صلاحیت لازم برای اجاره 3 ساله تیم باشد اما اعضا به دو دلیل از کرده خود پشیمان بودند ، یکی خلف وعده این اسپانسر در پرداخت آن یک و نیم میلیارد تومان و دیگری دلایلی که پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی به عنوان مسئول واگذاری تیم درباره اشتباه شان به آنها گفت. به همین دلیل هم بود که اعضای هیات مدیره در جلسه یکشنبه بدون اشاره به جزئیات ، اعلام کردند تمام مصوبات قبلی شان را لغو کرده اند.در حقیقت آنها با این مصوبه اختیار و معرفی نامه ای که به سبک دست برای اجاره 3 ساله تیم داده بودند را پس گرفته اند هرچند همچنان او تنها مشتری تیم است. کسی که می گوید امسال برای استقلال 20 میلیارد تومان پول آورده است اما با جساب و کتاب افشارزاده و دیگر اعضای هیات مدیره این رقم به کمتر از 8 میلیارد تومان می رسد چون او بیش از 8 میلیارد تومان این پول را در حساب و کتاب های از قبل مانده تیم در دست علی انصاری ، تسویه کرده است و پولی که دست مدیریت تیم را گرفته به سختی به 10 میلیارد تومان رسیده است.

با این وجود پیشنهاد سبکدست که تنها پیشنهاد جدی برای آینده استقلال است ، داشتن 3 عضو هیات مدیره ، انتخاب مدیرعامل و اختیار تام 3 ساله برای بهره برداری از تیم است. سبکدست که از ابتدا توسط حمیدرضا سیاسی به باشگاه معرفی شد و حتی خود امیررضا خادم هم تا مدت ها در مصاحبه هایش می گفت این احتمالا پول های سیاسی است که به استقلال آمده ، بعدها ادعا کرد به رغم دوستی و تجارت با سیاسی ، خودش در استقلال هزینه می کند.

این دوست سیاسی آیا بزودی مالک 3 ساله برند استقلال می شود و آیا در ادامه هم به این سختی پای وعده های پرداختش می ایستد؟ این دغدغه هیات مدیره و هواداران استقلال برای سال آینده است که وزارت ورزش هنوز برایش راهکاری معقول پیدا نکرده است.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    57 9
    اگه اینطور باشه پس فاتحه استقلال رو هم باید مثل پرسپولیس خوند فصلای بعد استقلال رو خطر سقوط تهدید میکنه مثل امسال پرسپولیس
  • هوتن آبي A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    49 75
    كي مياد واسه "كيسه" اينهمه هزينه كنه.والا