بازیکنان سپاهان پس از گل حسین پاپی به استقلال، یک عکس دسته جمعی با تلفن همراه گرفتند.

آریا صالحی/ حدودا 10 سال قبل، زمانی كه هنوز تلفن‌های همراه دوربین دوم نداشتند و كیفیت عكس همان دوربین اولشان هم چندان چشمگیر نبود، زمانی كه تلفن همراه بیشترین كارآیی‌اش در ارسال پیامك و برقراری تماس تلفنی بود، مربیان ایرانی برای اینكه اقتدار خود را به رخ بكشند و نظم را در اردوی تیم خود حاكم كنند، شب قبل از مسابقات تلفن همراه بازیكنان خود را جمع‌آوری می‌كردند تا بازیكنان توسط موبایل وارد حاشیه نشوند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بگذریم كه بازیكنان معمولا دو تلفن همراه با خودشان به اردو می‌بردند و یكی را تحویل می‌دادند و با آن یكی به صورت مخفیانه تماس‌هایشان را می‌گرفتند، اما در كل جمع كردن تلفن همراه یكی از نشانه‌های اقتدار سرمربی و برقراری نظم در تیم بود. حالا و با گسترش امكانات تلفن‌های همراه، گوشی‌های موبایل دیگر فقط به درد ارسال پیامك و برقراری تماس تلفنی نمی‌خورند. دوربین‌های گوشی‌ها قوی شده و كیفیت عكس‌ها به شدت بالا رفته است. دوربین دوم هم به امكانات تلفن همراه اضافه شده و همه می‌توانند از خودشان عكس بگیرند؛ عكس‌هایی كه این روزها به شدت مد شده است.
با بالا رفتن امكانات تلفن‌های همراه، مربیان فوتبال هم قید جمع‌آوری آن از اردوی تیم خود را زده‌اند. همراه داشتن یك موبایل در اردو، دیگر خلاف قوانین تیم‌ها نیست و بازیكنان حتی می‌توانند موبایل خود را تا روی نیمكت هم در كنار خود داشته باشند تا در صورت لزوم، هر وقت كه نیاز شد بتوانند از خود عكس بگیرند و آن را روی شبكه‌های اجتماعی منتشر كنند.
در جریان بازی استقلال - سپاهان، زمانی كه در دقیقه 42 حسین پاپی روی پای مهدی شریفی دروازه استقلال را باز كرد، سپاهانی‌ها شادی متفاوتی را به نمایش گذاشتند، مدلی كه تا به حال حداقل در فوتبال ایران نمونه‌اش دیده نشده بود. آن‌ها دور هم جمع شدند و یك عكس دسته جمعی با تلفن همراهی كه از جیب جواهیر سوكای بیرون آمده بود گرفتند. مهدی شریفی كه پاس گل را داد، تلفن همراه را از سوكای گرفت و احسان حاج‌صفی هم تلاش زیادی برای این داشت كه حتما خودش را وارد كادر كند. عكس گرفته شد و جواهیر سوكای كه با گرمكن كنار زمین ایستاده بود، تلفن همراه را داخل جیبش گذاشت و به سمت نیمكت رفت.


این كار سپاهانی‌ها شبیه شادی پس از گل فرانچسكو توتی بود. توتی حدود یك ماه قبل در جریان مسابقه رم - لاتزیو دو گل زد و پس از گل دوم خود، تلفن همراهش را از یكی از اعضای تیم گرفت و یك عكس یادگاری را با هواداران تیمش به ثبت رساند. سپاهانی‌ها هم برای شادی پس از گل خود از او تقلید كردند، تنها با این تفاوت كه عكس توتی یك نفره بود و عكس سپاهانی‌ها دسته جمعی.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =