رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سومین نشست هماهنگی پایش امور استان ها خواستار آن شد که مسئولان و روسای واحدهای دانشگاهی در اجرای برنامه های خود همواره در جهت منویات مقام معظم رهبری و مصالح نظام گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد؛ حمید میرزاده در سومین نشست هماهنگی پایش امور استانها با اشاره به برگزاری کنسرت در سالن یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به روسای مراکز استانی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اگرچه برگزارکنندگان این گونه برنامه ها از خارج از دانشگاه بوده اند ، اما انتظار ما این است که در این فضای سیاسی آکنده از حسادت و دخالت کاری نکنیم که به حیثیت دانشگاه و نظام لطمه وارد شود.

میرزاده با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره خطوط قرمز نظام را رعایت کرده، به روسای واحدهای دانشگاهی تذکر داد تا همواره در جهت منویات مقام معظم رهبری و مصالح نظام گام بردارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی جز توسعه علمی، پژوهشی، فناوری و خدمت به به ایران اسلامی و اعتلای نام آن هدفی ندارد، افزود: باور دارم از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی طرحی است که با نیت خالص بزرگانی چون آیت الله هاشمی تاسیس شده است، خداوند نیز ما در مقابل معاندان حمایت می کند.

وی در این اجلاس یک روزه که بیش از هشت ساعت به طول انجامید ، پس از شنیدن نقطه نظرات روسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استانها، گفت: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی است که باید در آن آزاد اندیشی باشد وجه غالب ما هم باید اسلامی باشد به همین سبب نباید اجازه دهیم که قرآن کریم در برنامه های دانشگاه مهجور بماند.

ادغام آزمون ها باعث تضییع حق داوطلبان شد

وی همچنین به ادغام آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه های دولتی اشاره کرد و گفت: برگزاری آزمون مشترک جفای بزرگی به داوطلبان و خانواده های آنان بود، چرا که بسیاری از داوطلبان ممکن است به دلیل استرس و یا اتفاقات غیرمنتظره نتوانند در تنها آزمون کشور شرکت کنند، حذف آزمون مجزای دانشگاه آزاد اسلامی شانس آنان را از بین برد.

میرزاده با تاکید بر توسعه پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه زمینه همکاری خوبی با وزارت بهداشت ایجاد شده است، برای حل سایر مشکلات مانند تجهیز بیمارستانهای موجود در مراکز استانها نیز به دنبال پیداکردن راهکارهای مالینظیر اخذ وام هستیم.

وی همچنین خطاب به روسای مراکز استانها گفت: اجرای طرح های ماندگار فرهنگی، ساها و شفا تضمین کننده آینده دانشگاه است، به همین خاطر باید با جدیت بیشتر و همدلی، همراهی و همگامی با یکدیگر در پیش بردن این برنامه سعی مضاعفی داشته باشیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    6 1
    دقیقا . احمدی نژاد گند زد به همه چی. ادغام آزاد و سراسری یعنی در کنکور پزشکی اگه تمرکز نداشته باشی فرصت دوم هم میسوزد.
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    1 0
    سلام تورو خدا دکترمیرزاده به جان بچه هات دانشگاه ازاد را جدا کن بخدا بعضی از داوطلبا فقط امیدشون به دانشگاه ازاده ولی این سه سال به خداقسم خیلی ها بدبخت شدن بخاطر این تصمیم که ازادبادولتی یکی شده ..ماسال ۹۵میخواهیم کنکور ازادجداباشه تورو خدانظر مردم هم مدنظربگیرین همش شعارالکی ندین بگین حرف ما حرف مردمه پس مردم میگن دانشگاه ازاد جدابشه ..