مهر نوشت:

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه از طریق پیامک شورا مطلع شدم فردا (یکشنبه) انتخابات هیئت رئیسه برگزار نمی شود، گفت: انتخابات هیئت رئیسه در دستور جلسه غیر علنی شورا نیست اما نباید حساسیتی برای برگزاری انتخابات در جلسه غیر علنی باشد.

پرویز سروری گغت: احتمال لابی در جلسه علنی و غیر علنی به یک میزان وجود دارد و لابی گری حرکتی مذموم نیست و جزو ذات شورا و مجلس است.

او ادامه داد: فشارهای غیر متعارف و غیر اصولی برای گرفتن رای مناسب نیست.

سروری با اشاره به رقابت مسجد جامعی و چمران در انتخابات هیئت رئیسه شورا، گفت: ما بین خوب و خوب تر گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کنیم.

همچنین یک عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: در دستور جلسه شورای شهر فردا انتخابات هیئت رئیسه مطرح نمی شود و احتمالا روز سه شنبه انتخابات برگزار می گردد.

اقبال شاکری با اشاره به زمان انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در دستور جلسه فردا (8 شهریور) انتخابات هیئت رئیسه پیش بینی نشده است و روز سه شنبه انتخابات برگزار می شود.او ادامه داد: زمان برگزاری و علنی و غیر علنی بود آن بستگی به تصمیمات هیئت رئیسه شورا دارد .

این عضو شورای شهر تهران گفت: انتخابات هیئت رئیسه باید در فضایی آرام و منظم برگزارشود و در صورتی که جلسه به خوبی مدیریت شود حاشیه ای نیز به وجود نخواهد آمد .

شاکری گفت: با توجه به تجربه انتخابات سال گذشته حاشیه ای برای انتخابات هیئت رئیسه در سال دوم به وجود نمی آید.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    24 5
    ایشالله مسجد جامعی بزرگوار رئیس بشه.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    8 1
    فقط به رضازاده بگید قبل از اینکه اسم کاندیدای مورد نظرشو توی برگه رای بنویسه قبلش چند بار توی چکنویس اسمش رو تمرین کنه