اولین جشنواره کار دانشگاه تهران با عنوان "فرصت فنی" در روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه 1395 به همت دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، این جشنواره، دو روزه و با حضور شرکتهای معتبری از حوزه های پتروشیمی، دارویی، IT، نرم افزاری و ... در پردیس ۲ دانشکده های فنی دانشگاه تهران و با هدف ایجاد بستری به منظور تعامل دو جانبه صنعت و دانشگاه برگزار می گردد و فرصتی را به وجود خواهد آورد تا کارجویان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه با شرکتهای پیشرو کشور در حوزه های مختلف آشنا شوند و در صورت تمایل برای کارآموزی، جذب و استخدام، با مراجعه به غرفه شرکت ها، رزومه خود را برای آنان به صورت الکترونیکی ارسال کنند.

علاوه بر این در کنار بخش اصلی جشنواره، بخش های دیگری همچون کارگاههای آموزشی، انجام بازیهای گروهی و ماکت سازی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
مخاطبین این رخداد که دانشجویان، کارجویان، صاحبان فن و دانش و نخبگان علمی کشور می باشند می توانند به منظور اطلاع از چگونگی آماده سازی رزومه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه مشارکت و محل برگزاری این جشنواره به وبگاه جشنواره به نشانی  www.forsatfair.com مراجعه نمایند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =