کامران عدل(عکاس) در باره صحت انتساب عکسهای منتشره در فضای مجازی در باره خانم مینو خالقی متخب اصفهان مطلبی را در روزنامه شرق منتشر کرد.

عدل نوشت:عکاسی جدید که آن را دیجیتال می‌گوییم، تقلب و دستبرد در عکس‌ها، کاری متداول شده است. یعنی اینکه هر نوجوان ١٢ ساله‌ای هم با کمک یک کامپیوتر و فتوشاپ می‌تواند این کار را بکند. چه‌ رسد به ‌رتوش‌کاران حرفه‌ای.اینجا را ببینید.

نام «محمد اکبرزاده» نماینده نیشابور در مجلس سوم، پس از آنکه در نامه علی مطهری به رئیس جمهور با «مینو خالقی» منتخب اصفهان در مجلس دهم، مقایسه شد، بر سر زبان‎‌ها افتاد.  اینجا را ببینید.

اقتصاد

در میان آگهی واحدهای فروشی در شهر تهران، واحدهای آپارتمانی مشاهده می‌شود که گاهی قیمت فروش آنها بسیار پایین‌تر از سایر ملک‌های مشابه آن منطقه است. اینجا را ببینید.

وزیر نفت ازعلاقه شرکتهای مالزیایی برای از سرگیری و گسترش روابط با ایران خبر داد و گفت: صادرات نفت به این کشور هنوز آغاز نشده است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

سولماز آقمقانی گفت: در حال حاضر به همراه یکی از دوستانم یک شرکت عمرانی برای خودم دارم و به جای بازیگری فعالیت‌های بیزینسی هم انجام می‌دهم. اینجا را ببینید.

شاهرخ پورمیامین نوازنده موسیقی پاپ بعد از مدت ها مبارزه با بیماری دار فانی را وداع گفت.اینجا را ببینید.

جامعه

خبرگزاری میزان،رسانه رسمی قوه قضائیه نوشت: شب جمعه هفته گذشته در باغی 40 هزار متری در منطقه سعادت آباد هفت بازیگر معروف سینما در یک پارتی شبانه دستگیر شده‌اند . اینجا را ببینید.

سر جوانی که با تلفن مادرش برای زوجی مزاحمت ایجاد می‌کرد و اختلاف جدی برای این خانواده به وجود آورده بود دستگیر شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

دانش آموزان در حالی که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان مشغول امضای یادگاری است، سرگرم گرفتن عکس سلفی هستند. صدراعظم آلمان از یک دبیرستان فرانسوی در برلین بازدید می کرد. اینجا را ببینید.

با برگزاری انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا در ایالت ایندیانا، تا اندازه زیادی تکلیف نامزدهایی نهایی دو حزب روشن شد. اینجا را ببینید.

ورزش

روزنامه پیروزی کنایه ای به نوع حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال زده است. اینجا را ببینید.

کریمی شاید ایراداتی هم داشته باشد اما رفتارهایش به دل می نشیند. می دانید چرا؟ چون او اهل شو اجرا کردن و نمایش دادن نیست. اینجا را ببینید.

دانش

امارات تاکنون پروژه‌های کلانی مثل ساخت جزیره‌های مصنوعی را اجرا کرده‌اند اما به گزارش ایسنا،اخت یک کوه در وسط کویر یک امر کاملا جدید و عجیب است. اینجا را ببینید.

یک شرکت زیست‌فناوری آمریکایی در اقدامی بحث‌برانگیز مجوز استفاده از ۲۰ بیمار که از نظر بالینی مرگ مغزی محسوب می‌شوند را برای زنده کردن سیستم عصبی آنها به دست آورده‌است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

تراشه‌اتم اینتل موسوم به Braxton از خط تولید حذف شد تا شکست در بازار تراشه‌های موبایل و تبلت این کمپانی تأیید شود. اینجا را ببینید.

از 26 آوریل بدین سو ارزش سهام اپل بیش از 11 درصد سقوط کرده است که این رکود از جولای 1998 بدین سو بی‌سابقه بوده است. 8 روز گذشته تماماً کابوس بدی برای سهامداران اپل بوده است. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

پارک گئون هی، نخستین رئیس‌جمهور کره‌جنوبی که از ابتدای آغاز روابط دیپلماتیک دو کشور به ایران سفر کرده بود، بعد از دو روز حضور در ایران، رایزنی های متنوع و دیدار با مقام های رسمی کشورمان، شب گذشته تهران را ترک کرد. اینجا را ببینید.

در آخرین هفته های لیگ و در اوج حساسیت بازی ها، دعوای جدید میان علی دایی و مدیر عامل صبا، سوژه داغ این روزها شده است! اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

چین همواره ثابت کرده است که در ساخت طرح های عجیب و غریب و بخصوص در حوزه معماری حسابش از سایر کشورهای آسیایی جدا است. اینجا را ببینید.

یک مغازه پیتزافروشی در منطقه «بروکلین» شهر نیویورک آمریکا ایده خلاقانه‌ای در سیستم بسته‌بندی و تحویل پیتزا به کار برده است. اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در دوره احمدی‌نژاد انقلاب داشت منحرف می‌شد گفت: من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال ۹۲ هم پیروز شدند .اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم. اینجا را ببینید.

زن جوانی که پس از فریب خوردن در اینترنت می‌خواست خود را از بین ببرد عذاب وجدان شدیدی دارد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

رییس جمهور با تبریک ایام بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: رسالت و مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) مهم‌ترین رویداد تاریخی نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای همه بشریت است. اینجا را ببینید.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین از اخذ آخرین دفاع از متهم پرونده «ستایش» خبر داد. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =