خبرورزشی نوشت: در برنامه 90 که دوشنبه شب پخش شد کارلوس کروش با اختلاف اندک نسبت به برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهتری مربی بعد از انقلاب ایران انتخاب شد.

در برنامه 90 اين هفته سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال در رقابتي نزديك با سرمربي كروات پرسپوليس به عنوان بهترين مربي خارجي بعد از انقلاب انتخاب شد. در پايان اين برنامه با شركت دو ميليون و ۳۹ هزار نفر در نتيجه‌اي عجيب و بي‌سابقه كروش و برانكو به ترتيب 95/47 و 46/47 درصد آراي بينندگان را به خود اختصاص دادند و سرمربي پرتغالي تيم ملي در نظرسنجي بهترين مربي خارجي پس از انقلاب، ۹ هزار رأي بيشتر كسب كرد.
از همان دقايق اوليه اعلام رأي قطعي در برنامه 90، صفحات هواداري پرسپوليس در فضاي مجازي مدعي شدند مجري اين برنامه در شرايط عادلانه، نظرسنجي مربوط به انتخاب بهترين سرمربي خارجي را برگزار نكرده و با تقلب باعث شده است سرمربي كروات تيم‌شان عنوان دوم را كسب كند!
در اينكه كروش يكي از محبوب‌ترين فوتبالي‌هاي سال‌هاي اخير است، شكي نيست اما پرسپوليسي‌ها به واسطه حمايت‌هاي هميشگي عادل فردوسي‌پور از سرمربي پرتغالي تيم ملي به مجري 90 بدبين هستند و مي‌گويند چطور مي‌شود او به صورت خودجوش سؤال بهترين مربي خارجي را عقب انداخت تا بالاخره پس از 6 برد پياپي، پرسپوليس ببازد و اين نظرسنجي را برگزار كند؟!
اين هواداران مي‌گويند اگر بعد از دربي اين نظرسنجي برگزار مي‌شد، ديگر كاري از دست عادل هم ساخته نبود و سرمربي پرسپوليس با اقتدار و اختلاف فاحش، رقيب پرتغالي و محبوب خود را پشت ‌سر مي‌گذاشت!
اما اين پايان كار نيست و هواداران پرسپوليس مدعي هستند عادل از قصد ايويچ را در اين نظرسنجي نگذاشت و دو گزينه پرسپوليسي ديگر (استانكو و كرانچار) را در كنار برانكو قرار داد تا آراي سرمربي فعلي سرخ‌ها كمتر شود و برخي از پرسپوليسي‌ها به دو گزينه ديگر رأي دهند!
اما هواداران پرسپوليس در فضاي مجازي كه خيلي موشكافانه برنامه اين هفته 90 را رصد كرده‌اند، به يك نكته جالب ديگر هم اشاره داشته‌اند و معتقدند با سفارش‌هاي صورت گرفته در پشت صحنه از سوي عادل فردوسي‌پور، هر 3 كانديداي احراز پست رياست فدراسيون فوتبال در جريان برنامه و در حالي كه نظرسنجي در جريان بوده است، براي كروش تبليغ كرده و گفته‌اند هر كدام رئيس شويم، كروش را نگه مي‌داريم! البته ذكر اين نكته ضروري است كه اين كانديداها در تمام مناظره‌هاي تلويزيوني و حتي در صندلي داغ خبرورزشي هم پيش از اين اعلام كرده بودند نظرشان روي سرمربي پرتغالي تيم ملي مثبت است و اين موضوع ربطي به سفارش فردوسي‌پور در جريان برنامه و نظرسنجي نداشته است!
اما عجيب‌ترين اتهامي كه به مجري برنامه 90 زده مي‌شود، اين است كه اصلاً اين نظرسنجي به كل دروغين و تقلبي بوده و از ابتدا عادل سفارش كرده است رأي كروش با اختلاف كمي نسبت به برانكو نمايش داده شود و براي همين در صفحات مجازي پرسپوليسي‌ها به عادل حمله‌ور شده‌اند و مدعي هستند او در اين نظرسنجي تقلب كرده است! جالب اينكه عده‌اي از استقلالي‌ها هم چندي قبل 90 را تحريم كرده بودند.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =