محمد نوری با به ثمر رساندن گل سه امتیازی در بازی با بنیادکار، چهلمین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ نوری با گلزنی به لخویا با عبور از رکورد 38 گل زده علی کریمی دهمین گلزن تاریخ پرسپولیس شده بود. نوری قبل از شروع تمرین روز گذشته پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه درباره این رکورد گفته بود برای خود و آمار بازی نمی کنم اما افتخار می کنم پنج سال پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کرده ام، بازوبند را به بازود بسته ام و توانسته ام 39 گل برای پرسپولیس بزنم.
افتخار می کنم جزو ده گلزن برتر تاریخ پرسپولیس که ستاره ها و ملی پوشان زیادی داشته است هستم و توانسته ام در میان برترین های تاریخ این باشگاه جایگاهی پیدا کنم.
نوری درباره عبور از رکورد 38 گل زده علی کریمی گفت: البته فکر می کنم بیشتر از این تعداد گل برای پرسپولیس زده باشم اما کریمی ستاره ای خاص، محبوب و فوتبالیستی بزرگ در تاریخ ایران و آسیا است و عبور از 38 گل زده او نمی تواند ملاکی برای قضاوت باشد.
علی کریمی واقعا فوتبالیست توانمندی بوده و از دوستان خوب من است که چند سالی کنار هم بودیم.
نوری درباره اینکه در بازی با لخویا پنالتی اش را با سبک جدید به ثمر رساند، گفت: وقتی در دربی پنالتی را هدر دادم پس از آن مدت ها بود تمایلی به پنالتی زدن نداشتم. در آن دربی هم مکثی که ایجاد شد در هدر رفتن پنالتی تاثیر داشت.
هفته گذشته آقای درخشان گفته بودند، وقتی پنالتی شد محمد ضربه را می زند. من هم از نظر فنی و روحی آمادگی زدن پنالتی را داشتم و وقتی روی خودم پنالتی شد آماده بودم توپ را گل کنم. در تمرینات روی این سبک از پنالتی زدن کار کرده بودم. در نظر داشتم با روش جدید پنالتی بزنم. خوشبختانه در این روش تمرینات زیادی داشتم و خوشبختانه پنالتی ام گل شد. البته بنده 39 گلی که زده ام عمده گل هایم از روی پنالتی نبوده و من پنالتی های زیادی در پرسپولیس نزده ام و از این پس پنالتی شود آمادگی زدن پنالتی دارم و مشکلی هم از این بابت نیست.
محمد نوری قبل از تمرین دیروز پرسپولیس به سوالات دیگری هم پاسخ داده بود. نوری به خبرنگار سایت باشگاه پرسپولیس گفت: افتخار می کنم که پیراهن این تیم را بر تن دارم. از بچگی عاشق پرسپولیس بودم. من خانواده و خواهر و برادرانم همگی پرسپولیسی هستیم و پیراهن پرسپولیس را تا زمانی که مرا بخواهند از تن خارج نمی کنم.
در این سال ها پیشنهاداتی بهتر از پرسپولیس از نظر مالی از تیم های خارجی و داخلی داشتم اما نخواستم افتخار بازی کردن در پرسپولیس را از دست بدهم. 31 ساله هستم و تا وقتی مربیان مرا بخواهند با افتخار برای پرسپولیس بازی می کنم. قبل از آمدن به پرسپولیس در سپاهان و دیگر تیم ها شماره 14 را بر تن داشتم و اینجا هم همین پیراهن را می پوشم. قصد تعویض شماره ام را ندارم و امیدوارم لیاقت آن را داشته باشم که به نوان کاپیتان و بازیکن با سابقه پرسپولیس انتظارات هواداران را برآورده کنم و بهترین لحظات را بتوانیم برای آنها رقم بزنیم. مصاحبه محمد نوری پس از بازی پرسپولیس با بنیادکار که لحظاتی پیش با گل سه امتیازی نوری و برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید دقایقی دیگر منتشر می شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =