یک هنرمند دیگر این روزها با سرطان در حال مبارزه است.

بهرام ریحانی، هنرمند پانتومیم کشور که از ابتدای سال 93 با بیماری سرطان مبارزه می‌کند؛ درباره وضعیت جسماني‌اش در این روزها حرف زد و گفت: به دستگاه اکسیژن متصلم و دوز داروها طبق نظر پزشک دو برابر شده که باعث می‌شود زمان تزریق 20 ساعت طول بکشد.بقیه سخنان او را اینجا ببینید.

 مطهری که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی علوم در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی  سخن می‌گفت،گفت: علت اینکه من به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صحبت می‌کنم این است که احساس کردم فضای مجلس در مجموع موافق وزیر پیشنهادی است در حالیکه افرادی قوی‌تر از آقای دکتر فرهادی با این معیار درست مجلس که «همراهی با فتنه خط قرمز ماست» رد شدند . اهم سخنان او را اینجا ببینید.

امروز از مجموع 235 راي ماخوذه ، محمد فرهادي وزيرپيشنهادي علوم با اخذ 197 راي موافق، 28 راي مخالف و 10 راي ممتنع به عنوان وزير علوم تحقيقات و فناوري برگزيده شد. آرا< فرهادی در دو دوران وزارت سابقش را اینجا ببینید.

- روح الله حسینیان در باره تیم مذاکره کنند هسته ای گفت:اگر مي‌خواستند عقب‌نشيني كنند حتما مذاكرات به نتيجه مي‌رسيد. دیگر اظهارات او را اینجا ببینید

پیمان قاسمخانی نویسنده و بازیگر، یادداشتی را در دفاع از همسزش بهاره رهنما نوشته و در آن توضیح داده که چرا می‌خواهد از کسی شکایت کند که به گفته او در فضای مجازی به رهنما توهین کرده است. متن یادداشت او را اینجا ببینید.

محمد مهاجری در وبلاگ خود در خبرآنلاین به رمزگشایی از لطیفه ای پرداخت که الیاس نادران آن را به صورت ناقص مطرح کرده بود. این یادداشت را اینجا بخوانید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =