در اسرع وقت در هر نقطه با تماشای ویدئوی محصول/ یک فروشگاه اینترنتی دیگر افتتاح شد

مدیر فروشگاه اینترنتی «پندار بازار» گفت: بعد از عید فطر، شروع به ساخت ویدئوهایی درباره کتاب و نویسندگان خواهد کرد و پادکست‌هایی هم به صورت شنیداری در این باره خواهد ساخت که در صفحات کتاب‌ها منتشر خواهند شد تا کاربران و کتاب‌دوستان با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کتاب مورد علاقه خود کنند.

به گزارش خبرآنلاین، فروشگاه اینترنتی که با مجوز موسسه فرهنگی هنری پندار با رویکرد اطلاع‌رسانی به تازگی به جمع فروشگاه های آنلاین فروش کتاب اضافه شده از دل انتشارات پندارنو برآمده است. ناشری که سال ۱۳۸۹ مجموعه ویدئوهایی با عنوان پیشخوان را برای انتشار در فضای آنلاین به صورت غیر انتفاعی تولید و منتشر می کرد.

در صفحه اول این سایت و ذیل عنوان «پندار بازار چیست؟» عنوان شده است: «پنداربازار» فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری شامل کتاب، فیلم، موسیقی است که تلاش می کند این محصولات را در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن در هر نقطه جغرافیایی به دست مخاطبان برساند. همچنین علاوه بر تازه های نشر، پرفروش ها و پیشنهادهای سایت نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نیما افشار نادری، مدیر فروشگاه پندار بازار در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام این مطلب، افوزد: «فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و دانشی که برای ترویج کتاب در طی چند سال گذشته زاده شده است، همراه با تجربیات ما در زمینه اطلاع‌رسانی فرهنگی و هنری، موجب شد تا بتوانیم طرحی برای ترویج کتاب‌خوانی در پیش بگیریم که منجر به عضویت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در پیشخوان کتاب شد. این مجموعه نیاز داشت تا با پراکندگی‌اش در سطح شهرستان‌ها و خارج از کشور، سیستمی را طراحی کند تا دسترسی به کتاب‌های منتشر شده در سراسر ایران پخش شود و نه تنها برای علاقمندان کتاب در تهران.

وی ادامه داد: سایت پنداربازار از دل چنین ایده‌ای برآمده و قصد دارد با همکاری مراکز مختلفی این ایده را دنبال کند که در صورتی که کتاب‌ها در انبارها موجود بود از نزدیک‌ترین انبار به محل زندگی فرد کتاب‌خوان برسد. برای دستیابی به این هدف، نیازمند مطالعات و دانش انبارداری، در عین به روز بودن هستیم تا بتوانیم کتاب‌های تازه منتشر شده را همزمان با خیابان انقلاب تهران در سریع‌ترین زمان به دست افراد در شهرستان‌های دور افتاده هم برسانیم، از طرف دیگر به اطلاع آن‌ها هم برسانیم تا با این کتاب‌ها همزمان آشنا شوند.

مدیر فروشگاه آنلاین پندار بازار اضافه کرد: در ابتدای کار به طور مستقیم با بیش از ۲۵ نشر از جمله قطره، ماهی، مثلث، آموت، نون، چکه، بوتیمار، شهر قلم، به‌نگار، کوله‌پشتی، روشنگران و مطالعات زنان، ایران‌بان، افکار، آمه، پژواک، دات، شورآفرین، گل‌آذین، فرهنگ جاوید، حوض نقره، همشهری، ... مشغول به همکاری هستیم و از حمایت‌های همگی ناشران ممنونیم.

وی ضمن دعوت به همکاری سایر ناشران و تشکر از پخش ققنوس برای همکاری با سایت، به شرح عملکرد این فروشگاه پرداخت و گفت: با استفاده از سایت پنداربازار، این امکان فراهم خواهد شد که شما از یک سایت خرید کنید و از نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی خود کتاب را دریافت کنید. علاوه بر این می‌توانید در سایت درباره هر کتابی اظهار نظر کنید و با دیگرانی که این کتاب‌ها را خوانده‌اند در این زمینه تبادل نظر داشته باشید.

افشارنادری این نکته را هم اضافه کرد که «پنداربازار» بعد از عید فطر، شروع به ساخت ویدئوهایی درباره کتاب و نویسندگان خواهد کرد و پادکست‌هایی هم به صورت شنیداری در این باره خواهد ساخت که در صفحات کتاب‌ها منتشر خواهند شد. کاربران و کتاب‌دوستان با گشتن در کتابفروشی پنداربازار و سر زدن به صفحات کتاب‌ها خواهند توانست با نویسندگان و پدیدآورندگان دیدار داشته باشند. اطلاع جامعی از محصولات پیدا کنند و تنها در صورتی که به صورت حقیقی به آن کتاب علاقمند شدند یا نیاز داشتند آن‌ها را خریداری کنند.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد که به زودی امکان پرداخت درب منزل هم فراهم گردد و امکان پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری برای ایرانیان خارج از کشور نیز فراهم شود.

فروشگاه آنلاین «پنداربازار» به ‌نشانی اینترنتی www.pendarbazaar.com قابل مشاهده و در دسترس علاقمندان کتاب است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =