ایلنا نوشت: نماینده تهران عادی‌سازی روابط میان ترکیه و اسرائیل را خیانت ترکیه به اسلام و مسلمین جهان برشمرد.

علی مطهری نماینده تهران در مجلس در حاشیه راهپیمایی روز قدس در واکنش به عادی‌سازی روابط میان ترکیه و اسرائیل گفت: این رفتار کشور ترکیه یک خیانت به تمامی مسلمانان و جهان اسلام به شمار می‌آید اسرائیل سرزمین‌های اسلامی را اشغال کرده و اینکه ترکیه اعلام می‌کند در حال برقراری تعامل و رابطه با رژیم صهیونیستی است یک خیانت بزرگ به حساب می‌آید به نظرم مردم ترکیه باید اقدام کنند تا این مساله حل شود.
 
اسحاق جهانگیری نیز در جمع راهپیمایان روز قدس با اشاره به اینکه برخی گروه‌های افراطی و تکفیری با کشتار و خونریزی اقدامات خود را اعلام می‌کنند، اظهار کرد: این در حالی است که ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت فرهنگی از آرمان‌های مردم فلسطین را اعلام می‌کند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه افزود: حضور مردم ایران همیشه تعیین‌کننده بوده است مخصوصا در روز قدس که این روز یکی از آرمان‌های ملت ایران در دفاع از ملت فلسطین بوده است. ‌ روز قدس، روز حمایت از مظلومان و مردم فلسطین است.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    4 1
    سلام. مطهری در جریان فیش حقوقی سکوت اختیار کرده انگار مملکت گل و بلبل است و هیج اتفاقی نیافتاده. آقای مطهری شب بخیر کجایی.
  • محسن IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    5 1
    اقای مطهری لطفا شما به وظیفه اصلی تون یعنی نمایندگی واقعی ملت ایران و بازگویی مشکلاتشون بپردازید روابط ترکیه با سایر کشورها به شما ربطی نداره