علی اکبر ولایتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام‌اش به مناسبت روز قدس؛ نوشت: جبهه مقاومت و ایستادگی و پایمردی پیروز خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین مشاور عالی رهبر انقلاب در این پست اینستاگرامی نوشت: بار دیگر در روز قدس، صدای مظلومیت ملت فلسطین فریاد زده خواهد شد تا سلطه گران بدانند تا پیروزی و احقاق حق این مردم ستم دیده ، مقاومت و ایستادگی ادامه خواهد داشت و ملت ایران همچون 37 سال گذشته حمایت خود را در یکپارچگی امت اسلام و دفاع از قدس در این روز با شکوه هر چه بیشتر جلوه گر خواهد ساخت.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه مهم است آنکه بدانیم حدود 14 نوبت تلاش برای سازش ازاسلو،مادرید ، واشنگتن، کمپ دیوید 1 و 2 و ... نتوانست کوچکترین حقی را برای فلسطینیان به دنبال داشته باشد و هر بار بخشی از این خاک را ضمیمه رژیم صهیونیستی کرده اند و این تجربه تاریخی نشان داد که تنها راه نجات فلسطین، مبارزه و مقاومت است و اخلاص امام (ره) در نامگذاری این روز ، رمز ماندگاری روز قدس تا پیروزی خواهد بود و این اقدام امام نه تنها یک اقدام سیاسی بلکه ناشی از یک تعهد و تکلیف شرعی بود و موجب گردید علیرغم بایکوت و سانسور خبری حاکم بر موضوع قدس و فلسطین، آزادیخواهان و مسلمانان را متوجه مظلومیت این ملت و جنايات رژیم صهیونیستی نماید.

دکتر ولایتی افزود:بی تردید امروز علیرغم توطیه دشمنان در به آتش کشیدن منطقه و درگیر نمودن کشورهای اسلامی با یکدیگر و جنگ مسلمانان با یکدیگر با پدید آوردن گروه های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری به منظور ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی، جبهه مقاومت و ایستادگی و پایمردی پیروز خواهد شد و برخی کشورهای منطقه که به دنبال عادی سازی روابط خود با اشغالگران هستند پاسخگوی مظلومیت ملت ستمديده منطقه خواهند بود.

دکتر ولایتی در پایان افزود: اینجانب ضمن دعوت از ملت شریف و بزرگوار ایران برای حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس در پاسخ به تاکید مقام معظم رهبری همچون 37 سال گذشته ، دعا می کنیم به حقانیت اخلاص امام (ره) به زودي شاهد پیروزی فلسطینیان و محور مقاومت خواهیم بود ان شاء الله.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    آقای ولایتی حافظه ی تاریخی جوانان ابتدای انقلاب فراموش نکرده است این پیشنهاد آیت الله منتظری بود