ایسنا نوشت: استاندار مرکزی گفت: هر دولتی در گذشته ممکن است تخلفاتی داشته باشد و در دولت حاضر نیز ممکن است تخلفاتی وجود داشته باشد که همه در حد سرماخوردگی بوده است.

محمود زمانی قمی در ضیافت افطاری که به همت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در اراک برگزار شد، گفت: این روزها روند انتقادات و رقابت عادی نیست و ستادهای تخریبی در کشور شکل گرفته که به‌دنبال نفی اقدامات درست و مثبت دولت تدبیر و امید و برعکس جلوه دادن اوضاعی هستند که خود در ایجاد آن مقصر بودند و این از خواص پوپولیسم است.

زمانی قمی اظهار کرد: پوپولیسم از آگاهی جامعه در وحشت است و براین اساس به شیوه‌های غیرمنطقی روی می‌آورد، همانگونه که در هشت سال فعالیت دولت نهم و دهم ترویج خرافات را به طور وسیع شاهد بودیم و سعی داشتند بسیاری مشکلات را به روش هاله درمانی برطرف کنند.

وی با بیان این‌که ما در دولت تدبیر و امید اگر تخلفی هم داشته باشیم آنرا به مردم گزارش داده و بابت تخلف انجام شده از مردم عذرخواهی می‌کنیم، افزود: در هر یک از دولت‌ها ممکن است تخلفاتی رخ داده باشد و در این دولت نیز ممکن است تخلفاتی باشد اما همه در حد سرماخوردگی بوده در حالی که تخلفات دولت‌های نهم و دهم در حد سرطان پیشرفته بود.

دریافت‌های نامتعارف به مردم گزارش و عذرخواهی می‌شود

زمانی قمی خاطرنشان کرد: اگر در دوران فعالیت دولت یازدهم دریافت‌های نامتعارفی صورت گرفته باشد به مردم گزارش داده شده، جهت اصلاح اقدام شده و عذرخواهی می‌شود. هرچند تمام این تخلفات به اندازه تخلف بابک زنجانی نیست که شاید سود دو ماه مبلغ تخلفات وی بیش از همه تخلفاتی باشد که امروز تخریب گران دولت در حال بزرگ جلوه دادن آن هستند.

وی افزود: دولت‌های نهم و دهم در حوزه دین و فرهنگ نیز بی‌حرمتی‌های زیادی را نسبت به بزرگان کشور مرتکب شده و آنرا به یک رسم بدل کردند. هم‌چنین در آن دوران موضوعات کذب بسیاری را به بزرگترین و باورمندترین اصل جامعه اسلامی ما یعنی اصل انتظار نسبت دادند.

زمانی قمی گفت: در حوزه سیاست داخلی تعطیلی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نشان داد که آن‌ها می‌خواهند کشور را به شیوه 100 سال پیش اداره کنند، از سویی افزایش مطالبات مردم و طراحی اعطای یارانه دولت و ملت را فقیر کرد.

وی با بیان این‌که رشد اقتصادی 6 درصدی را تحویل گرفتید و منهای 6 درصد تحویل دادید و حال دنبال فیش حقوقی هستید، افزود: هر یک درصد رشد اقتصادی باید باعث می‌شد در آن سال‌ها 8 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شود در حالی که در دو دولت گذشته 12 بار رشد اقتصادی را پایین آوردند این میزان ضرب در 8 میلیارد دلار شود مشخص می‌شود که چه میزان سرمایه‌گذاری صورت نگرفته است.

وی افزود: اگر فقط سود تخلف بابک زنجانی را به‌عنوان کمک‌های فنی تزریق کرده و سود وام‌های بانکی را کاهش می‌دادیم واحدهای تولیدی بسیاری از نقاط کشور راه می‌افتاد.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    4 2
    احسنت.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    2 0
    گرفتن حقوق میلیونی؟
  • بی نام MY ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    3 1
    سرماخوردگی ام الامراض است
  • محمدعلی A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    3 1
    درامد دولت دهم به مردم اعلام کنید با خدمات انجام شده وهم دولت نهمه تا مردم روشن بشن
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    9 0
    شکی نیست که تخلفات دولت کنونی در حد و اندازه دولت پیشین نیست اما...اما یادمان باشد که شرایط معیشت مردم نیز مانند گذشته نیستٰ چند سالی است اقتصاد ایران در حال رکود به سر میبرد بسیاری از کارخانه های تولیدی یا ورشکسته شده اند یا در آستانه ورشکستگی هستند، بعضی از کارگران برای تجمع صنفی و دریافت حقوق شلاق میخورندٰ، نظام پزشکی ایران در حد علای خود بیش از هر زمانی پول پرست و فاسد شده، بیکاری و اقتصاد نابسمان بزه کاریهای اجتماعی را گسترش داده...دراین شرایط سرماخوردگی هم برای جامعه ایران حکم مرگ را دارد
  • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    4 2
    چرا برخي مسؤولين محترم حرمت خويش و ساير مسؤولين محترم و متعهد مجموعهشان را نگه نميدارند و از اعتمادي كه رهبري بزرگوار و نظام مقدس و مردم محترم ايران اسلامي به ايشان كرده اند ؛ سوء استفاده ميكنند. ايران عزيز به كوري چشم دشمنان و بدخواهان غربي و غرب گرايان ، همواره جاودان خواهد ماند فقط كافيست قانون و عدالت براي همه يكسان باشد و قواي سه گانه با عمل صادقانه و نه زباني به فرمايشهاي ارزشمند رهبري معظم و همت نمايندگان محترم به عنوان معتمدين ملت و به حرمت سوگندي كه خورده اند، در همه عرصه ها و درباره همه افراد متخلف و قدرناشناس، قانون و حق و عدالت را اجراكنند. آن وقت نه فسادي خواهيم داشت نه جوان بيكاري نه معتادي و نه گدايي . ايران واقعا بهشت است پس قدرش بدانيم.