شهرک آپادانا واقع در غرب تهران یک هفته است به خاطر انفجار گاز شهری بدون گاز مانده و شرکت گاز استان تهران هم می گوید تا نقص فنی رفع نشده، امکان برقراری جریان گاز شهری نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین انفجار گاز شهری از سه شنبه پیش، شهرک آپادانا واقع در غرب تهران را با قطعی گاز مواجه کرده. حادثه در بلوک 46 این شهرک باعث ویران شدن سه ساختمان شد و حالا شرکت گاز استان تهران می گوید آماده سرویس دهی به این شهرک است، ولی هنوز مشکل ایمنی و ایراد فنی خطوط انتقال گاز در این شهرک حل نشده است.
یکی از ساکنان این شهرک در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه طوماری علیه هیات مدیره شهرک آپادانا توسط اهالی امضا شده گفت: متاسفانه اعضای هیات مدیره مرکزی شرکت پاسخگوی مشکلات پیش آمده نیستند. سه شنبه هفته پیش، سه واحد مسکونی در این شهرک دچار انفجار شدند. متعاقب این انفجار، گاز تا روز پنجشنبه قطع بود. روز پنجشنبه جریان گاز شهری وصل شد ولی دوباره جمعه گاز قطع بود، شنبه باز گاز وصل شد. ولی از شنبه شب که گاز قطع شده تا الان خانه ها گاز ندارند.

 

طومار امضا شده علیه هیات مدیره شهرکی که گازش قطع شد


او در توضیح نقص فنی در لوله کشی انتقال گاز این شهرک گفت: هیات مدیره یکی از فازهای شهرک به دلیلی که مشخص نیست می خواهد کل لوله کشی خطوط انتقال گاز شهرک عوض شود. اداره گاز گفته بود خودمان لوله ها را عوض می کنیم. ولی هیات مدیره مرکزی چند روز نیستند و یکی دو نفرشان هم از جلسه هیات مدیره خارج شده اند. باید هیات مدیره درباره این مشکلات پاسخگو باشند ولی کسی حضور ندارد که جواب مردم را بدهد.

شرکت گاز: مشکل از ما نیست
در همین رابطه، شرکت گاز استان تهران اعلام کرد مشکل ایمنی از داخل شهرکت است و تا این مشکل حل نشده، امکان برقراری جریان گاز وجود ندارد.
نوری روابط عمومی شرکت گاز استان تهران درباره قطع گاز در شهرک اکباتان گفت: گاز اخیرا وصل شده بود ولی مجددا مشکل دیگری پیش آمد و اطلاع دادند تا سلامت سیستم تایید نشود امکان وصل گاز نیست. این که چرا مشکل سیستم حل نشده را باید از هیات مدیره شهرک باید بپرسید.
او درباره آمادگی شرکت گاز برای ارائه خدمات به این شهرک گفت: ما برای تحویل گاز به داخل شهرک مشکلی نداریم، ولی اجازه حضور در داخل شهرک را نداریم. سیستم انتقال گاز شهرک سلامت نیست و بچه های فنی و تعمیرات ما به هیات مدیره شهرک مشاوره می دهند تا مشکلات فنی سیستمشان را برطرف کنند و زمانی که تاییدیه از نظام مهندسی تهران بگیرند بلافاصله جریان گاز وصل می شود. ما گاز را پشت در شهرک آماده تحویل داریم.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    سه واحدی که گفته شده , ویران نشدن , خسارت دیدن. استحکام ساختمانهای شهرک آپادانا کم نظیره .در باره ایمنی داخل شهرک هم بزرگنمایی شده . البته در این که سهل انگاری باعث وقوع حادثه شده شکی نیست ولی تنظیم خبر درست صورت نگرفته است.ضمنا ساعتی قبل گاز شهرک وصل شد.
  • بی نام DE ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    اول ایمنی بعد گاز.
  • ناصر A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    گناه مردم چیه؟