اقتصاد نیوز به نقل از معاون شرکت راه‌آهن با اشاره به مسیر جدید ترانزیتی با محوریت ایران، نوشت: این مسیر از بندرعباس به دریای سیاه و سپس به اروپا متصل می‌شود.

حسین عاشوری که در یک نشست خبری سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه مسیر کریدورهای ترانزیتی ریلی در حال گسترش است، گفت: بارهای ترانزیتی که از ایران به اروپا می‌رود از آسیای میانه به خلیج فارس در کریدور شمال-جنوب و در مسیر سرخس-بندرعباس جابه‌جا می‌شوند.

معاون شرکت راه‌آهن در ادامه با اشاره به مسیر جدید ترانزیتی با محوریت ایران، گفت: این مسیر از بندرعباس به دریای سیاه و سپس به اروپا متصل می‌شود.

در ادامه مهمترین سخنان عاشوری و برنامه‌های ریلی جدید ایران را در جدول مشاهده می‌کنید.


22439 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    5 11
    برای سه دهه بندر عباس تنها شهر متصل به راه آهن در جنوب و جنوب شرق کشور بوده و با وجود گذشت 20 سال از تاسیس منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی و برخورداری از امکانات و اختیارات خاص جزیره کیش در مقایسه با سایر بنادر دریای عمان و خلیج فارس پیشرفت اقتصادی و اجتماعی بارزی نداشته. بنا بر این موارد مشخص نیست سرمایه گذاری های جدید در هرمزگان با چه توجیه و به چه دلیلی انجام میشه. اگر همین تلاش ها در بوشهر، خوزستان ماهشهر و سیستان و بلوچستان چابهار انجام شده بود سود بیشتری برای کشور داشت.