دلار همچنان در بازار روندی صعودی دارد و به قیمت ۳ هزار و ۴۵۲ تومان رسیده است.

روز سه شنبه بازار سکه با روندی کاهشی نسبت به روز گذشته مواجه شد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سکه تمام بهار آزادی از سه‌شنبه گذشته در مسیر کاهشی قیمت قرار گرفته و در کمتر از 5 روز کاری حدود 20 هزار تومان از ارزش خود را از دست داده بود. در چهارمین روز خرداد قیمت سکه بهار آزادی با کاهش هزار تومانی به یک میلیون و ۱۲ هزار تومان رسید. همسو با سکه تمام بهار آزادی، نیم سکه نیز با دو هزار تومان کاهش قیمت به ۵۲۳ هزار تومان رسید. 

در معاملات امروز، بازار ارز برخلاف بازار سکه روندی صعودی داشت. 

در همین خصوص، برخی معامله‌گران کاهش نیافتن نرخ دلار را ناشی از این می دانند که بازار میل به افزایش قیمت دارد و تنها منتظر یک فرصت مناسب است.

برخلاف کاهش قیمت سکه، در بازار ارز دلار آمریکا با افزایش ۱۵ تومانی، به قیمت ۳ هزار و ۴۶۷ تومان رسید. یورو اروپا با قیمت ۳ هزار و ۹۰۵ تومان و پوند انگلیس با قیمت ۵ هزار و ۱۰ تومان عرضه می شود. 

برای آگاهی از تحولات لحظه ای ارز و سکه ایــــــــــــــــــــــــــــــــنجا را کلیک کنید.  

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    5 0
    دلار گرانتر یعنی عمیق‌ تر شدن رکود.یعنی مواد اولیه گرانتر یعنی تجهیزات به شدت گرانتر،یعنی نارضایتی شغلی بیشتر چون دلار گرانتر یعنی قیمت همه چیز گرانتر می شود.دلار گرانتر یعنی کاهش قدرت خرید مصرف کننده یعنی کالایی که تولید کردی یا وارد کردی روی دستت می مونه چون مصرف کننده نمی تونه بخره یا دیر به دیر و کم می خره.اینقدر اینها رو نوشتم انگشتامدتاول زد،تو رو هر کی می پرستید ارزش ریال را برگردانید.