در روز سیزدهم فروردین 1391 حمید سوریان و قاسم رضایی سهمیه المپیک گرفتند.

زاوش محمدی/ خبرآنلاین؛ مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک طی روزهای 12 و 13 فروردین ماه 1391 در شهر «آستانه» قزاقستان برگزار شد که حمید سوریان  و قاسم رضایی کشتی گیران اوزان 55 و 96 کیلوگرم توانستند سهمیه المپیک را کسب کنند. قاسم رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل «داوید سالدادزه» نایب قهرمان المپیک از ازبکستان در دو تایم و با نتایج مشابه 1- صفر به پیروزی رسید.رضایی در مرحله نیمه نهایی «نیگچائو ژای» از چین  را در دو تایم و با نتایج مشابه 1- صفر  شکست داد و ضمن حضور در دیدار فینال سهمیه المپیک لندن را نیز کسب کرد.

نماینده وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در دیدار فینال با نتایج 1- صفر و 1- صفر نوریکاتسو سایکاوا از ژاپن را شکست داد و به مدال طلای وزن 96 کیلوگرم دست یافت. فرشاد علیزاده و طالب نعمت پور نیز با شکست مقابل حریفان خود نتوانستند سهمیه المپیک را کسب کنند.

در 13 فروردین 1383 دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال اهواز در حالی به مصاف هم رفتند که تیم سپاهان از وجود محرم نویدکیا به علت حضور در تمرینات تیم ملی محروم بود. ابتدا سپاهان در دقیقه 17 با ضربه ایستگاهی رسول خطیبی به گل رسید و تا پایان نیمه اول 2تیم با وجود موقعیت های خوب گلزنی به گلی دست پیدا نکردند. اما در دقایق پایانی نیمه اول ناصر شیردل از داور این دیدار کارت قرمز دریافت کرد تا نیمه دوم را استقلال اهواز 10نفره شروع کند. با شروع نیمه دوم ، استقلال اهواز با ضربه آدریانو آلوز به گل رسید و نتیجه را به تساوی کشاند. اما سپاهان با ورود لئون استپانیان ، توفان گلزنی خود را شروع کرد و توسط همین بازیکن در دقیقه 62 از روی ضربه ایستگاهی دیگری به گل رسید. سپاهان 2 بار دیگر نیز موفق به گشودن دروازه حریف شد و در دقایق 73 و 83 توسط سعید رمضانی و اصغر طالب نسب دروازه استقلال اهواز را گشود. اما استقلال اهواز که در نیمه دوم یک بازی ضعیف ارائه داده بود توسط میلاد داوودی در دقیقه 89 به گل رسید تا این دیدار پر گل با نتیجه 4بر 2 به سود سپاهان به پایان رسد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =