درمیان خبرهای پربیننده روز دوشنبه خبرآنلاین، دو خبر مربوط به شبکه های اجتماعی مجازی که این روزها علاوه بر اقشار مختلف مردم،محلی برای حضور سیاسیون نیز هست، به چشم می خورد.

احمد خمینی فرزند حجت الاسلام سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرامش عکسی از پدرش در کنار برادر زاده هایش منتشر کرده است. تصویر را اینجا ببینید.

 صفحه اینستاگرام محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق هم امروز تصویری از دیدار وی با یک مقام انگلیسی را منتشر کرد. اینجا را ببینید.

فرهاد مجیدی اسطوره محبوب آبی ها در یک گفت وگو مشروح درباره خاطرات دوران جوانی، آرزوهایش برای مربیگری استقلال و ، خوشحالی اش برای علی کریمی و تحلیلش از تیم ملی صحبت کرد. مشروح  گفت وگوی او  را اینجا ببینید.

آزمایش معروف به تست مارشملو برای بررسی خودکنترلی کودکان ۴ تا ۶ سال انجام می‌شود. به تازگی مشخص شده که نتایج این تست با موفقیت کودکان در بزرگسالی مرتبط است.فیلم این تست را اینجا ببینید.

آمریکا و متحدانش در جنگ علیه داعش بعد از حمله به یک اردوگاه نظامی در عراق، این بار در سوریه شامگاه یکشنبه یک پالایشگاه گاز را در استان «دیر الزور» سوریه هدف قرار دادند. جزئیات بیشتر این خبر را اینجا ببینید.

شرکت خودروسازی ایتالیایی فراری از محصول جدید و متفاوتی با نام 458 Speciale A رونمایی کرده که از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به مواردی مانند شتاب و همینطور قدرت منحصر به فرد آن اشاره کرد.تصویر این خودرو و جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

یک ویدئو منتشر شده در اینترنت نشان می دهد که تلاش رئیس جمهور ترکیه برای ورود به سالن مجمع عمومی سازمان ملل، با ممانعت ماموران امنیتی مواجه شد. ویدئو را اینجا ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    8 1
    ایران یک زمانی تحت اشغال انگلیس بوده و آنها هزاران جنایت در ایران انجام دادند چونکه ایران در تکنولوزی در بربریت بود و انها انواع ادوات قتاله داشتند مثل الان که مثل اب خوردن دارند سوریه را می کوبند آنها هر کشور دیگری را هم بخواهند می توانند بکوبند البته اول مناع و مضرات کوبیدن را محاسبه می کنند هر کدام چربید آن را انجام می دهند کشورهای که دارای آسمان باز هستند هیچ تهدیدی علیه غرب نیستند بعضی وقتها بجای رویا پردازی ایرانیان باید یاد بگیرند با واقعیت زندگی کنند
  • بی نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    14 3
    احمدی نژاد هنوز هم در اوج است اما در نابخردی و بی سوادی و خود متشکری و نوکری